پلمب انبارهای موقت نگهداری مواد بازیافتی غیرمجاز


پلمب انبارهای موقت نگهداری مواد بازیافتی غیرمجاز


شهردار منطقه دو شهر کرمان، از پلمب انبارهای موقت نگهداری مواد بازیافتی غیرمجاز در سطح منطقه دو شهر کرمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی سعیدی افزود: در ماه گذشته ۱۶ انبار موقت نگهداری مواد بازیافتی غیرمجاز در خیابان‌ شهید رجایی، بولوار جهاد، خیابان ثامن‌الحجج (ع)، خیابان خیرین و شرف‌آباد با استناد به بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها پلمب شد.
وی با بیان اینکه پیش از این به صاحبان کارگاه و انبار‌های یاد شده، اخطار و مهلت ۱۰ روزه جهت رفع تخلف و تمدید مجوز فعالیت داده شده بود، گفت: این انبار‌ها به سبب بی توجهی به اخطار داده شده و عدم رفع تخلف، توسط اجرائیات منطقه دو شهرداری و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان و یگان امداد و بازرسی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان پلمب شدند.
شهردار منطقه دو کرمان همچنین به تکمیل پرونده و اخطار به صاحبان ۱۱ کارگاه و انبار موقت نگهداری مواد بازیافتی غیرمجاز در خیابان‌های جهاد، ثامن‌الحجج (ع)، شهید صدوقی (جاده تهران) بزرگراه امام رضا (ع) و انتهای شرف‌آباد اشاره و تصریح کرد: با توجه به غیرمجاز بودن فعالیت این گونه کارگاه‌ها در محدوده‌ی شهری، در صورت عدم رفع تخلف پلمب خواهند شد.
سعیدی با تاکید بر اینکه از تمامی صنوفی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند، بازدید به عمل آمده و نسبت به تکمیل پرونده آنها اقدام می‌شود، گفت: در این راستا، وضعیت و میزان آلایندگی صنوف مذکور مشخص و به مالکان تذکر داده می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات