جمع‌آوری موانع و موارد سد معبر از معابر

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان خبر داد:

جمع‌آوری موانع و موارد سد معبر از معابر




مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از جمع آوری موارد سد معبر و موانع فیزیکی غیر استاندارد از معابر (سواره و پیاده) خبر داد و گفت: این اقدام از سال گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی‌آبادی افزود: موانع  uشکل غیر استاندارد، داربست‌ها و حصارکشی‌های غیراصولی، کانکس‌ها و دکه‌های بدون مجوز و همچنین تابلوهایی که ارتفاع مناسبی ندارند، از معابر حذف می شوند.

وی با اشاره به نصب پله در جلوی برخی از مغازه‌ها و اشغال فضای پیاده رو دراین باره گفت: علاوه بر پله ها، رمپ هایی که به شکل غیر اصولی، عرض پیاده رو را گرفته اند، حذف می شوند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان به نصب غیراستاندارد جعبه های گل در پیاده‌روها و جمع آوری آنها اشاره و تصریح کرد: کسانی که قصد ایجاد داربست دارند باید از سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری کرمان مجوز دریافت کنند وفضایی را برای عبور و مرور ایمن پیاده در نظر بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: درمجوز صادر شده مدت زمان نصب داربست تعیین شده که هزینه آن باید توسط مالک پرداخت شود

زنگی آبادی گفت: درصورتی که داربست به مدت طولانی وخارج از مدت زمان ذکر شده در مجوز همچنان پیاده رو را مسدود کند مشمول پرداخت هزینه بیشتری است که این خود عامل بازدارنده ای برای رفع سد معبر محسوب می شود.

وی تصریح کرد: سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری به دنبال جذب درآمد نیست بلکه قصد دارد از این طریق عبور و مرور را ساماندهی کرده و از حق پیاده در معابر شهری دفاع کند.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری کرمان با تاکید بر گرفتن مجوز برای ایجاد داربست افزود: داربست های غیر ایمن که از سازمان حمل ونقل ترافیک شهرداری مجوز کار دریافت نکرده اند، جمع آوری می شوند.

وی ادامه داد: تمامی موانعی که موجب کندی عبور و مرور افراد پیاده و سواره هستند از سطح شهر جمع آوری می شوند.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۹۵۲۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات