با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند تیم رده های سنی مدرسه فوتبال شهرداری زرند عازم مسابقات مدارس فوتبال شدند .

با حضور مهندس مهدلو شهردار زرند تیم رده های سنی مدرسه فوتبال شهرداری زرند عازم مسابقات مدارس فوتبال شدند .

با توجه به دعوت باشگاه   استقلال درگهان از تیمهای رده سنی باشگاه شهرداری زرند این نوآموزان با بدرقه مهندس مهدلو شهردار ،رضا یزدانپناه معاون خدمات شهری عازم این مسابقات شدند .

مهندس مهدلو شهردار زرند در این مراسم ضمن قدردانی از حمایتهای خانواده های دانش آموزان یکی از اهداف این مدرسه فوتبال را پر کردن اوقات فراغت، استعدادیابی و پرورش توانمندیهای بازیکنان مستعد تیمهای فوتبال پایه شهرداری و شهرستان دانست و گفت: اگر بخواهیم به دنبال آینده ای روشن و قوی برای ورزش شهرستان باشیم و به نوعی دورنمای اهداف خود را در همه زمینه ها تضمین نمائیم باید به شکل اساسی و با برنامه ریزی دقیق به رده پایه های ورزشی بنگریم .

وی با اشاره به اینکه رشته فوتبال به عنوان محبوبترین رشته های ورزشی می باشد، تصریح کرد:سعی داشته ایم به شکلی اصولی مدارس فوتبال راه اندازی نمائیم و از آن ها نتیجه بگیریم که در این خصوص با استفاده از مربیان کارآزموده شاهد اتفاقی نوین در فوتبال زرند بوده ایم .

منتخب شورای شهر زرند راه پرورش استعدادهای شهرستان را نیازمند حمایت و همکاری تمامی مسئولین شهرستان دانست و گفت: معتقدیم در راه تربیت نسل جوان و ورزشی سرمایه گذاری هزینه نیست بلکه تضمین آینده نوجوانان و جوانان این شهر است که به خوبی می توانند استعدادهایشان را شکوفا کنند .

وی از مربیان تیمهای شهرداری خواست با صبر و برنامه ریزی و تلاش بی وقفه در رسیدن به اهداف باشگاه تلاش نماید و اظهار داشت: یک شب نمی توان فوتبالیست پرورش داد بلکه با استفاده از تمامی داشته ها و سرمایه گذاری مناسب و معقول می توان در آینده شاهد معرفی چهره های نابی در فوتبال شهرستان زرند و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند باشیم .

شایان ذکر است این فستیوال طی روزهای ۱تا ۳ اسفند ماه جاری در جزیره قشم برگزار خواهد شد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات