جوابیه شهردار پاوه به اظهارات رئیس دامپزشکی شهرستان

جوابیه شهردار پاوه به اظهارات رئیس دامپزشکی شهرستان

به گزارش روابط عمومی شهرداری پاوه؛ شهردار پاوه در واکنش به اظهارات دکتر ارسلان حاتمی رئیس دامپزشکی شهرستان پاوه منتشر شده در سایت سلام پاوه جوابیه‌ای به شرح ذیل منتشر نمود:

بسمه‌تعالی

مدیر محترم سایت سلام پاوه

احتراماً، عطف به مطلب مندرج در سایت سلام پاوه  با عنوان “در واکنش به نزاع در صحن شورای شهر پاوه: دکتر حاتمی: توهین به شهرم را از کسی نمی پذیرم/ برای پاوه متاسفم که این آقا شهردار آن است” خواهشمند است پاسخ اینجانب به شرح زیر را با توجه به ماده ۲۳ قانون مطبوعات بدون اعمال هر گونه تغییر در سایت خود درج و به منظور جلوگیری از هر گونه توهین از تایید نظرات خودداری نمایید.

در ابتدا به عرض مردم فهیم پاوه می‌رساند در طول تمام دوران خدمتم به عنوان شهردار پاوه در هیچ یک از ابعاد عمرانی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و … شهر کوتاهی ننموده و با یک مقایسه ساده می‌توان پی برد که شهر پاوه از نظر نظافت تمیزترین شهر استان است (البته نقش فرهنگ والای شهروندان را نیز در این مورد نمی‌توان از نظر دور داشت) یا در امورات عمرانی نیز همواره اولویت را به پروژه‌هایی داده‌ام که مستقیماً با سلامت، بهداشت و ایمنی شهروندان ارتباط داشته است از جمله همسان‌سازی پیاده‌روها، اصلاح هندسی تقاطع‌ها، احداث ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی، احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی و ….

انجام این قبیل امورات عمرانی برای ما حائز چنان اهمیتی بوده که حتی در فصل زمستان هم امورات همسان‌سازی را متوقف ننموده‌ایم.

و اما در رابطه با اظهارات آقای حاتمی در خصوص کشتارگاه: اینجانب اختصاص مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات متوازن شهرداری جهت تعمیر و بازسازی کشتارگاه را پیگیری نمودم که با مساعدت و همکاری فرماندار محترم مورد موافقت قرار گرفت و مبادله موافقت‌نامه صورت گرفته و منتظر تخصیص هستیم که تا کنون تخصیص داده نشده است و به محض تخصیص امورات عمرانی ساماندهی کشتارگاه شروع خواهد شد که در کمال تعجب آقای حاتمی در اظهارات خود این خدمت شهرداری را به نام خود مصادره نموده است در حالی که تا کنون از مجموعه خود حتی یک ریال برای سلامت مردم هزینه نکرده و حتی دامپزشکی درآمدهایی هم از محل کشتارگاه کسب نموده است (تصویر توافقنامه‌ مذکور پیوست می‌باشد).

در خصوص خودرو حمل گوشت ایشان مکاتباتی با شهرداری داشته‌اند که بنده جهت کسب تکلیف به شورای اسلامی شهر ارسال نموده (نامه شماره ۱۰۴۹۲ مورخ ۹۷/۱۱/۲۵) و منتظر کسب اجازه و تعیین تکلیف از شورای اسلامی شهر هستیم.

لذا با این اوصاف محرز است که نه کمتر از ایشان بلکه خیلی بیشتر و نه صرفاً در حد کلام دغدغه سلامت مردم را داشته‌ام و عملاً در راستای ارتقای سطح آن گام برداشته‌ام. اما واقعیت ورای این موضوعات است؛ مدتی است که آقای حاتمی با الفاظی توهین‌آمیز و غیر اداری اینجانب را خطاب قرار می‌دهد و بنده سعی در خویشتنداری داشته‌ام. به عنوان مثال مکاتبه شماره ۹۷/۲۳۴۱/۶۰۰ مورخ ۹۷/۸/۲۱ که در جایگاه مافوق با اینجانب مکاتبه نموده و از عبارت تذکر استفاده نموده که تصویر نامه پیوست می‌باشد لیکن باز هم نادیده گرفتم اما ایشان در اموراتی دخالت می‌نمایند که خارج از حیطه وظایفشان است از جمله امورات مربوط به پلاک، لاستیک و ترمز خودرو حمل گوشت که بنده در جلسه روز شنبه ۲۷ بهمن ماه که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد به ایشان یادآور شدم که این موارد ارتباطی به شما ندارد چرا که اولاً صحت ندارد و در ثانی به فرض محال اگر هم صحت داشته باشد در حیطه وظایف شما نیست، به عنوان مثال وضعیت ترمز خودروی حمل گوشت چه ارتباطی به شما دارد هر چند که کذب محض است و یا در پاسخ به یکی دیگر از صحبت‌های ایشان عنوان نمودم سالیان متمادی است که شما مسئول دامپزشکی شهرستان هستید و وضعیت کشتارگاه و ماشین حمل گوشت اینچنین و شاید بدتر هم بوده چرا سکوت کرده بودید و حتی با وجود آنکه گوشت برخی از شهرهای شهرستان توسط وانت به مراکز عرضه حمل می‌شود و در حوزه خدمت شماست چرا در مقابل آن سکوت نموده‌اید ، این رفتار متناقض شما به چه دلیل است؟ یا آیا کشتار مرغ در مرغ‌فروشی‌های اطراف شهر سلامت مردم را تهدید نمی‌کند که اقدامی در رابطه با آن به عمل نمی‌آورید. در این لحظه بود که ایشان واقعیت را تحمل ننمود و با قطع صحبت‌های اینجانب شروع به پرخاش و توهین کرده و موجب ایجاد تنش گردید.

جالب این است که کشتارگاه پاوه اولین کشتارگاه در میان شهرستان‌های استان است که مجهز به سیستم پیش‌سرد گردیده و ایشان با ندیده گرفتن اقدامات شهرداری ما را بی‌توجه به سلامت مردم قلمداد می‌نماید و یا فرافکنی نموده و اظهارات اینجانب را توهین به مردم عنوان می‌نماید که جای بسی تامل است؛ در حالی که خود ایشان هم در جلسه مذکور و هم در گزارش خود به شورای محترم اسلامی شهر و شهروندان به طور مستقیم توهین نموده چرا که من، شهردار منتخب شورا و در نتیجه مردم هستم و توهین به من و شورای اسلامی شهر، توهین به کل شهروندان است.

متاسفانه برخورد آقای حاتمی در قالب خدمت موجب مشکلاتی برای صنف قصابان و مجموعه کشتارگاه شده است به عنوان مثال در سال ۱۳۹۶ شهرداری کشتارگاه را به بخش خصوصی واگذار نمود که دخالت‌های غیرقانونی ایشان منجر به خاتمه قرارداد و ناراحت نمودن بسیاری از قصابان خوش نام شهر -که حتی بعضی از آنها اکنون کشتار خود را با متحمل شدن سختی‌های فراوان به سبب ترجیح آن بر جنگ اعصاب موجود در شهرستان در کرمانشاه انجام می‌دهند- شد.

در پایان در همین مجال -با این دید که کیفیت برای من ترجیح بر کمیت دارد- به شما شهروندان فهیم و قدرشناس قول می‌دهم تا آخرین ثانیه‌های خدمتگزاری خود به عنوان شهردار پاوه از اموال شما نزد شهرداری که امانتی در دست من است صیانت و حراست نموده و اجازه تکرار گذشته تلخ شهرداری و شهر را نخواهم داد.


/ انتهای خبر / لینک اصل خبر در سایت شهرداری پاوه

    منبع خبر

    شهرداری پاوه

    شهرداری پاوه یک شهرداری در شهر پاوه می باشد

      نظرات