کسب نتایج شایسته در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی با تلاش...

رییس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت گفت: شرکت آب منطقه ای تهران همچون سال گذشته بایستی از جمله مجموعه های شاخص در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی باشد که این امر با تلاش همکاران مقدور می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علیرضا سنجری نیا" در جلسه کمیته مدیریت عملکرد که با حضور سرپرست معاونت برنامه ریزی و اعضاء این کمیته برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ مطلوب خدمت‌رسانی در راستای تحقق برنامه اصلاح نظام اداری از اهداف برگزاری جشنواره شهید رجایی است و آنچه به اسم جشنواره شهید رجایی مطرح می شود باید باعث شود نظام اداری را بهتر و موثرتر اداره کنیم تا با توجه به نقشی که در قانون برای دولت تعریف شده بتواند در پیشرفت مردم و کشور موثر باشد.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای تهران در شهریور ماه سال ۹۷ موفق شد، برای نخستین بار تندیس دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی در ارزیابی شاخص های اختصاصی را به دست آورد و امید داریم که این موفقیت در ارزیابی آتی عملکرد با عزم راسخ و هم افزایی مدیران و کارکنان توانمند شرکت در هر دو محور عمومی و اختصاصی محقق شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بر اساس ارزیابی جشنواره شهید رجایی شرکت آب منطقه ای تهران موفق به کسب رتبه برتر شد، تصریح کرد: البته از لحاظ سطح بندی با کسب امتیاز ۷۹۵.۲۶ در شاخص های عمومی و ۱۰۰۰ امتیاز در شاخص های اختصاصی در سطج بندی متوسط مورد ارزیابی قرار گرفتیم.

سنجری نیا همچنین با اشاره به اینکه  ارزشیابی عملکرد کارکنان تاثیر قابل توچهی در ارتقاء امتیاز شاخص های عمومی خواهد داشت، افزود: آخرین مراحل ارزشیابی عملکرد کارکنان در سال ۹۶ به پایان رسیده است و از روزهای آغازین اسفند ماه ارزشیابی سال ۹۷ هم نیز شروع خواهد شد تا بتوانیم بر این اساس امتیازات لازم را در جشنواره شهید رجایی کسب نماییم.

وی در ادامه ضمن ارائه شاخص های عمومی و اختصاصی  دستگاه های اجرایی سال ۹۷ گفت: از ۱۲ اسفند ماه  فرایند ارزیابی عملکرد آغاز می شود که مستندات لازم برای این شاخص ها باید تهیه و بارگذاری شود.

در ادامه این نشست "محمدعلی طرفه" سرپرست معاونت برنامه ریزی با اشاره به اینکه نقاط ضعف شاخص های عمومی در سال گذشته باید برطرف شود، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به رتبه برتر در جشنواره بایستی برنامه هایی اجرایی همزمان با زمان بندی داشته باشیم تا اقدامات ضروری صورت گرفته و مستندات آن ها فراهم شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این هدف همچنین بایستی یک نظارت مستمر و کنترل بر روی برنامه ها انجام شود و نیز ارتباط با واحدهای ارزیابی کننده و فضای بیرونی شرکت نیز برقرار شود تا نسبت به دوره های قبل موفقیت پیش از پیش کسب نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات