ممیزی دفتر بازار برق در شرکت توزیع نیروی برق استان ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع قزوین، جلسه افتتاحیه ممیزی دفتر بازار برق این شرکت با حضور ممیزان شرکت توانیر و معاونان بهره برداری، مهندسی و برنامه ریزی  و مدیران دفاتر بازار برق و مهندسی و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

مهندس یوسف اینانلو معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین هدف از انجام ممیزی  دفتر بازار برق را بررسی عملکرد دفتر بازار برق و انطباق آنها با دستورالعمل های موجود و انتظارات شرکت توانیر اعلام کردند.

وی در ادامه  ضمن تشریح  لزوم تبادل اطلاعات، دانش و تجارب شرکت ها در مورد بازار بر، بورس  انرژی و نیروگاه های مقیاس کوچک، گزارشی از وضعیت خرید و فروش برق، میزان تلفات انرژی و کاهش آن، میزان پیک بار و لزوم پیک سایی، انرژی توزیع نشده و مدت زمان خاموشی، موافقت نامه احداث و قراردادهای نیروگاه های مقیاس کوچک شرکت توزیع برق قزوین را بیان کرد و گفت: عملکرد  دفاتر بازار برق تاثیر مستقیم در میزان خرید شرکت داشته و شاخصهای مهم فوق را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مهندس اینانلو در ادامه افزود: همکاران دفتر بازار برق این شرکت با تلاش، دقت و استفاده از نرم افزارها و سخت افزار های مناسب، موفق شده اند ضمن صرفه جویی در هزینه های خرید انرژی از بازار برق و کسب درآمد برای شرکت از خرید انرژی از بورس، از سال ۹۵ تاکنون رتبه های اول تا سوم  را در شاخص موفقیت در پیش بینی نیاز مصرف  بازار برق در کشور را بدست آورده اند.

در ادامه مهندس آزاده احسان مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق قزوین گزارشی از برنامه های  بازار برق را ارائه و به فعالیت های مناسب دفتر بازار برق در زمینه  سنجش، پایش و پیش بینی مصرف انرژی، ساختار بازار برق، قراردادها، خرید انرژی از بازار برق و بورس انرژی  و نیرو گاه های مقیاس کوچک اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات