جلسه مدیریت مصرف برق ویژه نمایندگان شهرک های صنعتی ...

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی توزیع قزوین، جلسه مدیریت مصرف ویژه نمایندگان شهرکهای صنعتی استان قزوین با حضور نمایندگان آنها، معاونت فروش و خدمات مشترکین، سرپرست دفتر مدیریت مصرف و کارشناسان مربوطه در شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

سید محمد قافله باشی معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این جلسه در بخشی از سخنانش با اشاره به اهمیت خاموشی ها در تابستان و پیک بار گفت: هدف از برگزاری این جلسات جلوگیری از خاموشی های بدون برنامه، بررسی مشکلات توزیع انرژی، تعامل با شهرک های صنعتی استان و جلب همکاری بیشتر است.

وی  ضمن تشریح مشکلات خاموشی در تابستان سال جاری افزود: استان قزوین دومین استان در جلب همکاری صنایع در کشور است امیدواریم در سال جدید با همکاری شهرکهای صنعتی بتوانیم از خاموشی های ناخواسته جلوگیری کنیم و از برنامه های تشویقی و پاداش ها جهت شرکتهایی که مارا در این طرح یاری و مشارکت کرده اند، بهره مند سازیم.

مهندس  لیلا شیرخانلو سرپرست مدیریت مصرف خدمات مشترکین اعلام کرد: شرکت توزیع با  برنامه ریزی مشترک در قالب تفاهم نامه های همکاری و برنامه های پاسخگویی بار به منظور مدیریت مصرف در تابستان ۹۸ و جلب همکاری مشترکان صنعتی و پای بندی صنایع به مفاد تفاهم نامه میتواند میزان خاموشی های بدون برنامه را به حداقل برساند.

وی در ادامه افزود: معرفی نمایندگان شهرکهای صنعتی و تعامل با آنها برای برنامه ریزی اوج بار و جابجایی زمان آن و شناسایی مولدهای دیزل در صنایع جهت بکارگیری آنها در ایام اوج بار، از مهمترین اهداف پایدار شرکت توزیع است.

در ادامه پس از اظها نظر نمایندگان شهرک های صنعتی تصمیمات لازم در زمینه جلب همکاری اتخاذ  شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات