حضور شهرداری در نمایشگاه ها جلوه دیگری به آنجا می بخشد

حضور شهرداری در نمایشگاه ها جلوه دیگری به آنجا می بخشد

به گزارش شهریار ، رضا طوسی در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی با تقدیر از عملکرد شهرداری تبریز به دلیل حضور پربار در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بدلیل اینکه فرصت تبادل اطلاعات بین شهرداران در حوزه های مختلف شهرسازی، سرمایه گذاری، گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، درآمد پایدار، مدیریت منابع مالی و پرسنلی شهرداری را فراهم می کند یک اتفاق و رویداد مهم است.

او ادامه داد: از سوی دیگر در این نمایشگاه ها تجهیزاتی به نمایش در می آید که می تواند هزینه مدیریت شهری را کاهش دهد.

طوسی با بیان اینکه این نمایشگاه را موفق می دانم اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی با عملکرد شهرداران و برنامه های شهرداری ها کل کشور است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی تبادل اطلاعات بین مدیران شهرداری را موثر دانست و گفت: خوشحالم که مجموعه شهرداری عملکرد خوبی در سال های گذشته داشته و با ارائه پروژه های شاخص سرمایه گذاری، بازآفرینی بافت فرسوده توانسته است اطلاعات مفیدی در اختیار دیگر مدیران شهری قرار دهد.

او فعال ترین شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری را شهرداری تبریز خواند و اظهار داشت: حجم بافت فرسوده شهر تبریز بعضا از کل مساحت کلانشهرها بیشتر است و این نشان از سختی کار شهرداری تبریز دارد و از این حیث از شهرداری باید تقدیر کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات