از معرفی شهرداری تبریز به عنوان الگوی شهرداری های کل کشور تا ازدحام برای عکس یادگاری

از معرفی شهرداری تبریز به عنوان الگوی شهرداری های کل کشور تا ازدحام برای عکس یادگاری

به گزارش شهریار ، با وجود اینکه روز دوم نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی بندرعباس بدون حضور مدیران ارشد کشوری برگزار شد اما از نشاط روز اول نمایشگاه کاسته نشد و غرفه شهرداری تبریز همچنان میزبان بسیاری از علاقه مندان و کارشناسان حوزه شهری بود.
درویش، از کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با حضور در غرفه تبریز و دریافت اطلاعات عملکرد شهرداری گفت: شهرداری تبریز در حوزه های مختلف عملکرد خوبی داشته و می توان از این شهرداری به عنوان الگوی دیگر شهرداری ها نام برد.
این کارشناس سازمان شهرداری ها اظهار کرد: بسیاری از پروژه های شهرداری تبریز در دیگر شهرداری ها قابل اجرا و پیاده کردن است.


او ادامه داد: از شهرداری تبریز درخواست می کنیم اطلاعات پروژه های مختلف خود را به سازمان شهرداری ها و دهیاری ها ارائه کند تا ما بتوانیم در اسرع وقت آنها را در اختیار دیگر شهرداری ها قرار دهیم تا به نحو مطلوب از آن بهره برداری کرده و از این تجارب ارزشمند استفاده کنند.
می توان گفت شهرداری تبریز با رونمایی از مجموعه ۲۶ جلدی آموزش شهروندی مهمترین اقدام فرهنگی در بین شهرداری های کشور را در این نمایشگاه رقم زد.
بسیاری از معاونین فرهنگی و کارشناسان این حوزه با حضور در غرفه تبریز با نحوه اجرایی شدن این طرح در شهر تبریز آشنا شده و تعداد زیادی از کارشناسان این حوزه خواستار ارتباط بیشتر برای اجرایی کردن این پروژه در شهرهای مختلف کشور شدند.


حوزه مدیریت پسماند از دیگر حوزه های مورد استقبال و سوال مخاطبان و کارشناسان از شهرداری تبریز بود.
اجرای پروژه بزرگ نیروگاه تولید انرژی از پسماند، طرح های مشارکتی تفکیک از مبدا و ارتباط با سمن های زیست محیطی از عمده سوالات این حوزه بود.


از حوزه های پرمخاطب غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی می توان به حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز اشاره کرد.
برنامه های شهرداری تبریز برای توسعه حمل و نقل پاک، توسعه حمل و نقل عمومی، مترو و نحوه ارتباط با شهروندان و برنامه های فرهنگسازی در این حوزه از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این گفتگوها مورد سوال مخاطبان قرار گرفت و مسئولین ترافیک شهرداری تبریز به آنان پاسخ دادند.


برنامه های شهرداری تبریز برای هوشمندسازی خدمات شهری نیز از دیگر حوزه های پرمخاطب شهرداری تبریز در این نمایشگاه است که مخاطبان پاسخ سوالات خود را از مسئولین شهرداری دریافت کردند.
حضور پرشمار بازدیدکنندگان عمومی در غرفه شهرداری تبریز و گرفتن عکس یادگاری با المان‌های موجود، شور و نشاط خاصی به غرفه شهرداری تبریز بخشیده بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات