تجمیع ایستگاههای آتش نشانی شهرداری به یک ایستگاه

تجمیع ایستگاههای آتش نشانی شهرداری به یک ایستگاه

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، علی نظامی مقدم با اشاره به لزوم ارتقای آمادگی جسمانی افراد شاغل در آتش نشانی گفت: با توجه به اهمیت ورزش و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی آتش نشانان در مواجه با بحران ها و حوادث مختلف، ایستگاه شماره ۱ آتش نشانی واقع در خیابان معلم با تجهیزات به روز و مناسب به مرکز ورزشی آتش نشانان این شهرداری اختصاص می یابد.
معاونت خدمات شهری شهرداری بیان کرد: این موضوع با تاکید ویژه ریاست محترم شورا و شهردار معزز از مدتی پیش در دستور کارمان قرار گرفت که بعد از بررسی های مختلف تا آخر هفته جاری انجام خواهد شد.
وی افزود: نوع کار آتش نشانان به گونه ای است که علاوه بر داشتن مهارت های تخصصی لازم می بایست از سطح بالای آمادگی جسمانی هم برخوردار باشند و از طرفی به منظور حفظ و ایجاد روحیه نشاط و شادابی به ورزش به عنوان یک ضرورت به صورت روزانه بپردازد.
نظامی مقدم با اشاره به اقدامات آخر سال این معاونت به موضوع بهسازی و زیباسازی تابلوهای راهنمای شهر چناران اشاره کرد و گفت: کلیه تابلوهای راهنمای محدوده شهری اعم از ترافیکی و راهنمای مسافر که دچار فرسودگی و آسیب شده است بهسازی و مرمت می گردد.
این مقام مسئول در شهرداری چناران خاطر نشان کرد: در این رستا اقدامات دیگری نیز در دستور کار این معاونت قرار گرفته است که به مرور شهروندان عزیز شاهد اجرای آن در نقاط مختلف شهر خواهند بود.
وی همچنین افزود: یکی از معضلات ما که در خدمات شهری با آن دست به گریبان هستیم وجود اراضی بایر در نقاط مختلف شهر است که متاسفانه با بی مبالاتی برخی تبدیل به زباله گاه گردیده است، لذا با توجه به این که در رورهای آخر سال ۹۷ قرار گرفته ایم پاکسازی این زمین ها هم اکنون توسط پرسنل ما در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات