بازدید شهردار چناران از سایت محل دفن بهداشتی زباله های شهری

بازدید شهردار چناران از سایت محل دفن بهداشتی زباله های شهری

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس هادی بارویی به همراه معاونت خدمات شهری و جمعی دیگر از روسای ادارات و کارشناسان شهرداری دیروز جمعه از محل دفن زباله گاه شهرداری بازدید و از نزدیک از روند اجرایی خدمات این مرکز دیدار کرد.

در جریان این بازدید که با هدف نظارت بر نحوه اصولی دفن زباله و پسماندهای شهری انجام شد، شهردار چناران ضمن تشریح فعالیتهای انجام گرفته در محل زباله گاه، افزود: به لطف خدا و سلسله اقداماتی که تا کنون در این سایت با تلاش و پشتکار همکاران خوبمان در شهرداری به انجام رسیده این سایت بعنوان یکی از مراکز دفن بهداشتی در سطح استان مطرح میباشد.

وی گفت: خوشبختانه این موضوع از سوی مسئولین سایر دستگاههای مرتبط از قبیل عزیزانمان در شبکه بهداشت و درمان،محیط زیست، کارشناسان اداره کل علوم پزشکی استان، سازمان همیاریها و کارگروه خدمات شهری استانداری با توجه به بازدیدهای صورت گرفته مورد تایید قرار دارد.

وی بیان کرد: زباله هایی که به این مکان حمل میگردد شامل آن دسته از زباله های خانگی به شمار می آید که صرفاً غیر قابل بازیافت بوده و در آخرین گام در اینجا با روشهای اصولی دفن میشوند.

شهردار چناران، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه هایی که برای این مرکز در دستور کار قرار دارد و به ادارات ذی ربط در شهرداری ابلاغ گردیده است، زباله گاه شهرداری چناران بعنوان یک الگوی مناسب به سایر نقاط و شهرهای کشور معرفی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات