بهسازی سطح آسفالتی در منطقه ۳ ادامه دارد

بهسازی سطح آسفالتی در منطقه ۳ ادامه دارد

مدیر منطقه ۳ اهواز از ادامه عملیات بهسازی سطوح آسفالت فرسوده با انجام عملیات تراش و تخریب آسفالت های ترک خورده در بلوار شهرک قائم و زیرسازی بخشی از ورودی کوی نفت خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ اهواز ، مجتبی یوسفی مدیر منطقه با بیان این مطلب و اشاره به اقدامات یک ماهه اخیر این منطقه از شهرداری برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و ساکنین شریف محلات از جمله شهرک آغاجاری ، کوی نفت ، شهرک قائم ، منازل جانبازان و... گفت: با تلاش های شبانه روزی و همکاری بین بخشی در سطح این شهرداری و با برنامه ریزی و پیش بینی های صورت گرفته توسط حوزه فنی و عمرانی منطقه سه ، اقدامات گسترده ای در زمینه های عمرانی و خدماتی از جمله روکش و بهسازی آسفالت، جدولگذاری و پیاده روسازی در این محلات در حال انجام و پیشرفت است.
وی با اشاره به انجام اقدامات ضربتی و وسیع در زمینه کارهای روزانه در این نقاط و رسیدگی به سطوح آسفالتی  گفت: به همین منظور و با هدف ارتقاء سطح خدمات در این زمینه به ساکنین از روز گذشته جمعه سوم اسفند ماه، عملیات تراش آسفالت های ترک خورده و فرسوده مسیر شرقی بلوار شهرک قائم و زیرسازی آن و همچنین زیرسازی مسیر ورودی شهرک نفت از ساعات ابتدایی روز آغاز شد و تا پایان روز انجام و به اتمام رسید و آماده آسفالت ریزی است .
لازم به یاد آوری است عملیات بهسازی آسفالت ورودی شهر اهواز از سمت مسیر شیبان در اطراف میدان علی ابن مهزیار نیز از روز گذشته آغاز و امروز نیز ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات