شهرداری شیراز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور شرکت کرد

شهرداری شیراز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور شرکت کرد


شهرداری شیراز در نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور که با هدف انتقال دستاوردها و تجارب متخصصان و مدیران شهری در بندرعباس برگزار شد، شرکت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی با حضور شهرداری‌ها، دهیاری ها و معاونت عمرانی استانداری های کشور، شرکت های خدماتی و گروه های مردم نهاد و با هدف انتقال دستاوردها و تجارب متخصصان و مدیران شهری در کشور و استفاده بهینه شهرداری ها از فرصت های سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای اجرای طرح ها و پروژه های شهری برگزار شد.
شرکت کنندگان در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی با مقوله های مختلف مدیریت شهری و روستایی و تبادل دانش و تجارب، پروژه‌ها و طرح‌های مختلف حوزه‌های مدیریت پسماند، فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری و هچنین فرصت‌های ویژه سرمایه‌گذاری شهر خود را به سرمایه گذاران بخش خصوصی ارایه کردند.
در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور، شهرداری‌ها و دهیاری‌های ۳۱ استان کشور و شرکت‌های ارائه کننده کالا و خدمات به این نهادها در قالب ۱۰۱ غرفه به ارائه دستاوردها و اقدامات خود پرداختند. سازمان مدیریت پسماند، معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان حمل و نقل ریلی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از جمله مجموعه های شرکت کننده از شهرداری شیراز در این نمایشگاه بودند.
همچنین به منظور ارایه دستاوردهای موفق شهرداری ها در این نمایشگاه دستورالعمل های تخصصی تدوین و به استان ها ابلاغ، پروژه های پیشنهادی شهرداری ها توسط معاونت های عمرانی استانداری ها و کمیته های تخصصی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارزیابی و درنهایت پروژه های موفق در موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، بازآفرینی شهری، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات، فرهنگی و اجتماعی،.... برگزیده شد.
بر اساس این گزارش نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور از یک الی سوم اسفندماه در بندرعباس برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات