بیش از ۲۲ هزار متر جدولگذاری در معابر شهر قزوین در ده ماهه نخست سال ۹۷ اجرا شد

بیش از ۲۲ هزار متر جدولگذاری در معابر شهر قزوین در ده ماهه نخست سال ۹۷ اجرا شد

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ علمی گفت: عملیات جدولگذاری و بهسازی جداول سطح شهر با هدف ارتقا و مناسب سازی سطح کیفی معابر و در راستای ساماندهی شبکه جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب و همچنین بهسازی و زیباسازی فضاهای شهری و... انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر و عمر بالای جداول برخی خیابان ها، بهسازی جداول فرسوده ضروری است، به همین دلیل عملیات جدولگذاری معابر سطح شهر در اولویت برنامه های عمرانی و اجرایی شهرداری قزوین  قرار گرفته است.

علمی در ادامه به تشریح جزئیات عملیات های عمرانی مذکور پرداخت و افزود در ده ماهه نخست سال جاری در منطقه یک شهرداری قزوین ۱۲ هزار و ۲۹۴ متر جدول گذاری صورت گرفته است و این میزان در مناطق دو و سه به ترتیب ۶ هزارو ۳۲۸  متر و ۴ هزار و ۲۰۰ متر بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بارندگی و لزوم هدایت و مهار آب های سطحی و در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، عملیات جدولگذاری، تعویض و اصلاح جداول مستهلک کوچه ها و معابر اصلی سطح شهر طبق برنامه زمانبندی با جدیت در حال انجام است که امیدواریم با انجام چنین اقداماتی موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات