نباید از وظایف خود به عنوان یک شهروند غافل شویم

استاندار کرمان در آیین افتتاح پروژه زیرگذر میدان آزادی:

نباید از وظایف خود به عنوان یک شهروند غافل شویم

می توان با اقدامات فرهنگی نگرش مردم را نسبت به یکدیگر و جامعه  تغییر داد

استاندار کرمان گفت: شهرداری می تواند با اقدامات فرهنگی نگرش مردم را نسبت به یکدیگر و جامعه تغییر دهد و در کنار اقدامات عمرانی، در زمینه وظایف شهروندی فرهنگ سازی کند.

به گزارش کرمان آنلاین محمدجواد فدایی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه زیرگذر میدان آزادی شهر کرمان ضمن ابزار خرسندی از اجرای این پروژه، با اشاره به این که رضایتمندی مردم در زمینه اجرای پروژه‌های عمران شهری مهم است، افزود: بخشی از رضایتمندی مردم به جنبه های فرهنگی هر اقدامی بستگی دارد.

وی با اشاره به این که رضایتمندی مردم از زندگی در شهر به نوع نگرش و آشنایی آنها با وظایف شهروندی هم بستگی دارد؛ تصریح کرد: وظایف شهروندی در کنار حقوق شهروندی مطرح می شوند و ما به عنوان شهروند جامعه نباید به حقوق شهروندی تکیه کنیم و از وظایف خود به عنوان یک شهروند غافل شویم.

استاندار کرمان بر وظایف فرهنگی شهرداری در کنار اقدامات عمرانی تاکید کرد وگفت: شهرداری باید بتواند با اقدامات فرهنگی نگرش مردم را نسبت به یکدیگر و جامعه تغییر دهد و مردم را با وظایف خود آشنا کند.

فدایی به تاثیر فرهنگ بر توسعه اشاره کرد و تصریح کرد: به طور حتم توسعه بر فرهنگ نیز تاثیر میگذارد و موجبات پیشرفت یک جامعه را فراهم می کند.

وی در ادامه بر بررسی کارشناسی در زمینه مدت زمان اجرای پروژه ها تاکید کرد و افزود: باید به صورت شفاف زمان بهره برداری و به تعویق افتادن پروژه ها به مردم اعلام شود زیرا این امر در ارتباط بهتر با مردم تاثیرگذاری زیادی دارد.

در ادامه این مراسم مهندس فلاح مدیر عامل موسسه شهید رجایی از پیگیری و تلاش مهندس عالم زاده شهردار کرمان در به اتمام رسیدن این پروژه تشکر کرد وگفت: این پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا و گروه تخصصی شهید رجایی در مهر ماه سال ۹۴ شروع شد و امروز سوم اسفند ماه به بهره برداری رسید

وی خاطرنشان کرد:در این طرح ۲۶۰۰ متر مسیر رفت و برگشت وجود دارد وطراحی واجرای آن  به صورت همزمان پیش رفته است.

فلاح، بالا بودن آبهای سطحی در حین اجرای این پروژه را مشکل اساسی ذکر و خاطرنشان کرد: در آب بند کردن زیرگذر دغدغه‌ی زیادی داشتیم که به این علت برای جلوگیری از نفوذ آب در زیرگذر میدان آزادی، از بتن آب بند و غیر قابل نفوذ استفاده کردیم.

وی هزینه اجرای پروژه را ۱۰۸ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: قرار گاه خاتم الانبیا قرار است در شهر کرمان ۹ پروژه را اجرا کند.

وی تاکید کرد: در راستای اقدامات عمرانی خود به طور حتم از نیروهای متخصص و بومی استفاده کرده و خواهیم کرد تا در ایجاد اشتغال زایی در شهر کرمان سهم بسزایی داشته باشیم.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۴۵۸.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۹۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات