زیر گذر آزادی کرمان افتتاح شد

زیر گذر آزادی کرمان افتتاح شد

آیین افتتاحیه پروژه بزرگ زیرگذر آزادی امروز جمعه سوم اسفندماه مقارن با سال روز عملیات غرورآفرین با حضور مسئولان استان در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، شهردار کرمان در مراسم افتتاح زیرگذر آزادی با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه، مرهون جانفشانی‌های شهدای دوران دفاع مقدس و رهبری مدبرانه امام راحل است، گفت: ضرورت دارد که همه‌ی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم مسایل و مشکلات مردم را حل نماییم.

عالم زاده مشارکت مردم با شهردای را لازمه‌ی اداره‌ی بهتر امور و خدمات رسانی شایسته دانست و افزود: پروژه‌ی زیرگذر آزادی از مهرماه ۹۴ شروع شد و خوشبختانه با همراهی مردم به ویژه ساکنان و کسبه‌ی اطراف میدان و کلیه‌ی دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسان و سایر  ادارات و دستگاه‌هایی که در راستای اجرای این پروژه نقش داشتند، این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از شورای شهر قبلی و فعلی که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشتند و در کنار شهرداری بودند، تشکر و قدردانی کرد.

عالم‌زاده تصریح کرد: همدلی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد باعث شده که ما بتوانیم امور شهر را به خوبی انجام داده و آن را اداره کنیم و در حل مسایل و مشکلات شهری گام برداریم.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف این پروژه حل مشکلات ترافیکی است، گفت:در این راستا باید در حوزه‌ی ترافیک فرهنگسازی شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر محسوب می شوند، افزود: باید جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان کار کارشناسی صورت گیرد و در این راستا به صورت آزمایشی طرح ترافیکی سه ماهه جهت تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده در نظر گرفته شده است.

عالم زاده با بیان اینکه رویکرد شهرداری در دوره‌ی جدید، اجرای پروژه های مردم محور است، گفت: باید فضای شهر را برای حضور بیشتر مردم آماده نماییم که در این راستا ۱۰ پارک و فضای پیاده راهی را در برنامه‌ی کاری داریم که به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد:همچنین از ۲۷ اسفند ماه جاری تا ۲۷ فروردین ماه سال آینده برنامه های متنوع فرهنگی خواهیم داشت.

شهردار کرمان در پایان از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، موسسه شهید رجایی، همکاران حوزه های مختلف شهرداری که در اجرای این پروژه نقش داشتند، از جمله حوزه‌ی حمل و نقل، معاونت ها و مناطق تقدیر و تشکر کرد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات