آینده روشن در انتظار گرگان با اقدامات موفق شهرداری

آینده روشن در انتظار گرگان با اقدامات موفق شهرداری

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا آقاملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص دستاوردهای شهرداری گرگان طی یک سال گذشته و حاصل شرکت شهرداری گرگان در نمایشگاه‌های مختلف طی یک ماه گذشته اظهار کرد: شهرداری گرگان در یک سال گذشته برنامه‌محور بوده است و شرکت در این نمایشگاه‌ها نیز بر اساس یک برنامه مدون و هدفمند است.

وی ادامه داد: توجه به مباحث گردشگری و معرفی جاذبه‌های گرگان از جمله برنامه‌ها و هدف ویژه شهرداری در این مدت بوده که شهرداری گرگان دستاوردهای بسیار خوبی را هم در یک سال گذشته در حوزه گردشگری و مدیریت شهری بدست آورده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: گرگان جاذبه‌های طبیعی بسیار خوبی را هم دارد که از بسیاری شهرهای دیگر کشور برتری ویژه‌ای دارد و می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.

آقاملایی خاطرنشان کرد: حضور شهرداری گرگان در نمایشگاه‌های تهران و بندرعباس فرصت بسیار خوبی بود که گرگان بتواند توان و ظرفیت‌های موجود را معرفی کند که در هر دو نمایشگاه غرفه شهرداری گرگان یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌هایی بود که توانست مخاطبان را به خود جذب کند.

وی به موفقیت شهرداری گرگان در حوزه مکانیزه کردن خدمات به ویژه در حوزه خدمات شهری و ارتباط بین شهروندان با شهرداری اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اپلیکیشن موبایلی «شهریار» شهرداری گرگان مورد استقبال بسیاری از مدیران و مسوولان به ویژه یکی از اعضای هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن پیشرو در حوزه ارتباط بین مردم و شهرداری در شورای عالی استان‌ها مطرح تا به عنوان الگو در تمام شهرداری‌های کشور مورد استفاده قرار گیرد.

آقاملایی متذکر شد: خوشبختانه شهردار زحمت‌کش گرگان و کارکنان شهرداری توانسته‌اند اقدامات خوبی را طی یک سال گذشته برای گرگان رقم بزنند و من آینده روشن و خوبی را برای گرگان متصور هستم.

وی به اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه فضای سبز و زیباسازی شهر اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از این اتفاقات همانند احداث نیمکت‌های دوردرختی، اجرای آبشار مصنوعی در نهارخوران، اجرای زیباسازی و بهسازی دیواره‌های خیابان امام خمینی(ره) با حفظ طراحی سنتی و قدیمی، اجرای آبنمای موزیکال در میدان گرگانپارس و بسیاری از پروژه‌ها و اقدامات دیگر بازتاب بسیار خوبی در فضای مجازی و بین شهرندان داشته که جای امیدواری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره بر ضرورت اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر از خدمات شهرداری گرگان برای مردم گفت: خوشبختانه در نمایشگاه بندرعباس حتی معاون وزیر کشور گرگان را در مسیر پیشرفت و توسعه دیده و بر این نکته تاکید داشته است.

آقاملایی بیان کرد: آینده و افق شهرداری گرگان روشن و موفق است و با تعامل و همکاری هرچه بیشتر شورا و شهرداری می‌توانیم گرگان را به جایگاه‌های بالاتر برسانیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات