شرکت آب منطقه ای مرکزی غرفه برتر نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله...

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت: در آئین پایانی "نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی" از غرفه شرکت آب منطقه ای مرکزی به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی،مهندس مسعود بهاری با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه، شرکت آب منطقه ای مرکزی به ارائه آخرین دستاوردهای فنی، فرهنگی و پژوهشی پرداخت که بر اساس ارزیابی صورت گرفته، غرفه این شرکت توانست به جهت حضور مناسب و هنرمندانه و اهتمام به بازنمایی مناسب دستاوردها در بین دستگاه‌های استان  عنوان "غرفه برتر" این دوره از نمایشگاه را کسب کند .

مهندس بهاری ادامه داد: اقشار مختلف مردم  و همچنین بسیاری از مقامات استانی ضمن بازدید از این غرفه  از نزدیک با  دغدغه ها، برنامه‌ها و رویکردهای مدیریت آب  کشور و استان آشنا شده و از  این رهگذر، باب جدیدی از تعامل  و همدلی ببیشتر بین مردم و مسئولین استان با متولیان بخش آب استان گشوده شد.

وی در پایان اظهار کرد: در این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن الی ۱۷ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار شد، دستگاه‌های اجرایی با ارائه اطلاعات کلی از خدمات و دستاوردهای ۴۰  ساله خود را به هم‌استانی‌های خود معرفی کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات