نشست تخصصی ماموریت های ویژه در راستای روش های مدیریت خلق منابع

نشست تخصصی ماموریت های ویژه در راستای روش های مدیریت خلق منابع

در شرکت توزیع برق استان سمنان تشکیل شد ؛

نشست تخصصی ماموریت های ویژه در راستای روش های مدیریت خلق منابع

در راستای ابلاغ ماموریت ویژه توانیر به شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ، دومین نشست تخصصی بررسی روش های خلق منابع برگزار شد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این جلسه ضمن تشریح اهمیت موضوع کلیدی مدیریت خلق منابع با محوریت ارتقاءبهره وری گفت: نظام مند نمودن دارائی های فیزیکی در هر دو مورد تجهیزات شبکه و لوازم عمومی و اداری می باید با استقرار نظام مدیریت دارائی های فیزیکی پیگیری و عملیاتی گردد.

سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که کاهش تلفات و پیک سائی از اولویت های دیگر در زمینه مدیریت خلق منابع محسوب می شود افزود: پاسخگوئی به موقع توام با سعه صدر و افزایش رضایت مندی مشترکین از نکات اساسی دیگری است که می بایست همواره در ماموریت های ویژه این شرکت قرارداشته و به صورت مستمر در دستورکار واحدهای اجرایی و ستادی باشد.

وی تصریح کرد : به منظور مشارکت حداکثری کلیه مشترکان بخشهای صنعتی ، خانگی ، کشاورزی ، تجاری و دستگاه های اجرایی در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق ، باید توجه افکار عمومی را بیش از پیش به این مهم سوق داده و با بهره مندی مناسب از ظرفیت رسانه های جمعی ، اقدامات شایسته ای را به انجام برسانیم .

همچنین در این نشست پیرامون مواردی شامل ؛ جهت دهی اختراعات و نوآوری ها در قالب پژوهش های کاربردی از جمله بهینه سازی سیستم های برودتی و حرارتی ، پیگیری تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه ها ، هوشمند سازی کنتورها و تجهیزات و جمع آوری اطلاعات دینامیک شبکه ، سرمایه گذاری صورت گرفته توسط بخش خصوصی در قبال گسترش نیروگاه های مقیاس کوچک (DG) و انرژی های نو و تجدید پذیر ، استفاده حداکثری از لوازم ، تجهیزات و اقدامات صورت گرفته در جهت بازآفرینی آنها و همچنین افزایش ضریب  بهره برداری از کل شبکه، بحث و تبادل نظر نظرو به عمل آمده و تصمیم گیری شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان

    شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات