پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بمناسبت پنجم اسفندماه روز مهندس

پیام مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بمناسبت پنجم اسفندماه روز مهندس

پنجم اسفندماه خجسته زادروز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم جهان، به عنوان روز ملی مهندس نامگذاری شده است. بزرگ مردی که از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی یاد شده است.
شایستگی و توانمندی دانشمندان و مهندسان ایرانی در طول تاریخ و همچنین در دوره حاضر بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ درخشش دانشمندان برجسته ای چون خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی، ابن سینا و بسیاری از ستارگان پرفروغ آسمان علم و فرهنگ در تاریخ علم جهان ثبت شده و مایه مباهات است.
همچنین خودکفایی و اعتماد به نفس مهندسان توانمند ایرانی در عصر حاضر یادآور خاطرات دوران سرنوشت سازی چون روزهای جنگ تحمیلی و پس از آن در عرصه های مختلفی همچون دوران تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.
شرایط ثبات امروز و آهنگ منظم صنعت برق خوزستان به سمت پیشرفت و توسعه بدون شک مدیون شایستگی، تلاش و غیرتمندی نیروهای توانمند، از خود گذشته و خستگی ناپذیر در مجموعه محسوب می شود.
از این رو فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی و تشکر از تلاش تمام نیروهای محترم شرکت، روز مهندس را به جامعه مهندسان تلاشگر و متعهد این مجموعه همدل و پرتلاش تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سرافرازی تمامی عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.
محمود دشت بزرگ
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات