برگزاری مسابقات دارت و تنیس ویژه دهه فجر

برگزاری مسابقات دارت و تنیس ویژه دهه فجر

به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر مسابقات دارت و تنیس روی میز ویژه کارکنان و فرزندان پسر در شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، در مسابقات دارت ویژه همکاران که در مجموعه ورزشی نیشکر برگزار شد فرشید چال اشتری، یعقوب ممبینی و شهرام عسکری مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در مسابقات فرزندان و رده سنی زیر ۱۳ سال متین دانایی فر، امیرعلی نیکوکار، مهدی رحمانی و در رده سنی بالای ۱۳ سال دانیال بهوند، امیر حسین چال اشتری و محمد امینی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
مسابقات تنیس روی میز کارکنان آقایان نیز در دو رده سنی زیر ۴۴ سال و بالای ۴۴ سال به صورت انفرادی در روز چهارشنبه در محل سالن ورزشی طلائیه برگزار و در رده سنی زیر ۴۴ سال جاسم مشعلی، مهران سیدی و مهدی نیانی و در رده سنی بالای ۴۴ سال منوچهر طیب طاهر، اسفندیار صفایی منفرد و فرشید چال اشتری و رحیم رحیمی (مقام سوم مشترک) مقام های برتر را کسب کردند.
در مسابقات تنیس روی میز رده سنی زیر ۱۳ سال فرزندان پسر نیز محمد جواد مشعلی، سید صالح شریفی و محمد زیبایی فر و مهدی رحمانی ( مقام سوم مشترک) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
مهدی آلوناصر، عماد آلوناصر مقام های اول و دوم و کامیار خورسند و محمد امینی مقام سوم مشترک رده سنی بالای ۱۳ سال مسابقات تنیس روی میز را کسب کردند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات