دیدار استاندار کرمان با مشاورعالی رئیس جمهوری در امور ایثارگران، مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست ومدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان

دیدار استاندار کرمان با مشاورعالی رئیس جمهوری در امور ایثارگران، مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست ومدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان

طی نشستی دکتر فدایی استاندار کرمان با مشاورعالی رئیس جمهوری در امور ایثارگران ومشاور سازمان حفاظت محیط زیست کشور در امور ایثارگران ومدیرکل حفاظت محیط زیست استان دیدار نمود

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان کرمان ، دکتر محمدجواد فدائی در دیدار باحجت الاسلامو المسلمین پپرویز ولی زاده مشاور عالی رئیس جمهور در امور ایثارگران، دکتر رضا فرخی مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست ومهندس مرجان شاکری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: تعداد زیادی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در استان کرمان مشغول به کار شده اند و تلاش می شود ضمن توسعه فرصت های اشتغال، زمینه اشتغال این افراد نیز توسعه یابد.
استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران بسیار مهم است، گفت: برای ایجاد زمینه اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران در سازمان های دولتی نیاز به صدور مجوز استخدام دولتی است.
وی ادامه داد: برای اشتغال خانواده های ایثارگر باید تصمیمی اساسی اتخاذ شود.
وی گفت: ارائه تسهیلات اشتغال به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز می تواند بخش مهمی از مشکل اشتغال این افراد را حل کند.
مشاور عالی رئیس جمهور در امور ایثارگران نیز از توجه ویژه استاندار کرمان به ایثارگران تقدیر کرد و ادامه داد: خدمت به ایثارگران نیاز به باور و اعتقاد دارد و دولت تدبیر و امید به صورت واقعی جامعه ایثارگران را باور دارد.
حجت الاسلام والمسلمین پرویز ولی زاده خاطر نشان کرد: ابلاغ قانون خدمات جامع ایثارگران نیز یکی از اقدامات شایسته تقدیر دولت تدبیر و امید به شمار می رود.
وی اظهارداشت: تدوین سند راهبردی ایثارگران، پرداخت معوقات پرداختی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران از سال ۸۹، توجه ویژه استانداران به دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرهنگسازی و معرفی ۲۲اسفندماه به عنوان روز شهید از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید است.
وی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید معوقات پرداختی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به مبلغ چهار هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
وی عنوان کرد: سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران داده شده است.
مشاور استاندار کرمان در امور ایثارگران نیز گفت: در استان کرمان ۷۳ فرزند شهید، ۳۰ آزاده و ۲۴۰ ایثارگر در استانداری، فرمانداری، بخشداری ها و.... مشغول به کار هستند.
علی شفیعی ادامه داد: یک هزار و ۷۴۰ نفر از فرزندان ایثارگران متقاضی اشتغال هستند که از این تعداد ۶۴نفر دارای تحصیلات عالیه ارشد و دکتری هستند.
وی یادآور شد: سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در استان کرمان طی سال گذشته جذب شده است.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات