گزارش حضور شهرداری میانه در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس

گزارش حضور شهرداری میانه در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس

گزارش حضور شهرداری میانه در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس

نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی با عنوان شهر ایده آل، هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور با حضورمعاون امورعمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، استاندار هرمزگان، جمعی از معاونان امور عمرانی استانداری های سراسر کشور، فرمانداران، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور افتتاح و از یکم تا سوم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاههای بندرعباس مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

همایش مدیران شهری و روستایی کشور نیز صبح روز یکم اسفند ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار و مقاله های مرتبط با موضوع مدیریت شهری و روستایی در ۶ محور ارائه شد.

در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد، شهرداری ها و دهیاری ها و شرکت های ارائه کننده کالا و خدمات به این نهادها در قالب ۱۰۱ غرفه به ارائه دستاوردها و اقدامات خود پرداختند.

استان آذربایجان شرقی همراه با ۳۰ استان دیگر کشور علاوه بر غرفه اختصاصی شهرداری کلانشهر تبریز، با اختصاص یک غرفه مشترک برای سایر شهرداری های استان در این نمایشگاه شرکت و دستاوردهای مدیریت شهری و روستایی خود را برای بازدید علاقمندان عرضه نمود.

شهرداری میانه نیز یکی از ۱۰ شهر استان بود که با گردآوری مجموعه ای اقدامات مهم خود در حوزه عمران و توسعه و مدیریت شهری در این نمایشگاه حضوری فعال داشت و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

طرح هایی نظیر "تجهیز، بهسازی و اداره کشتارگاه و میدان دواب با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی"، "تجهیز، بهسازی و اداره شهربازی ملت با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی"، تعدادی از "طرح های مهم فنی و عمرانی" همچون اجرای روش های علمی نوین در طرح های توسعه، نوسازی و بهسازی شهری، احداث پارک های جدید، طرح های تملک و بازگشایی و توسعه معابر شهری، اصلاح هندسی معابر، اجرای اتوماسیون جامع اداری و استفاده از فناوری های نوین به هنگام سازی اسناد و اطلاعات اداری و بایگانی، سامان دهی و نوسازی علائم و تابلوهای شهری، ارتقاء واحد های آتشنشانی و حمل و نقل عمومی به سازمان و توسعه فعالیت ها و خدمات این بخش ها و استفاده از طرح ها و ایده های نوآورانه دانش بنیان در اجرای طرح های فنی و عمرانی، از جمله موارد مهمی بود که به عنوان دستاورد مدیریت شهری میانه در سال های اخیر در این نمایشگاه عرضه شد.

طرح یزرگ احداث و مدیریت امور آرامستان عمومی شهر (گلزار مومنین) توسط خود مردم به روش هیات امنایی، یکی از طرح های برتر مدیریت شهری میانه بود که به عنوان یک طرح موفق در زمینه استفاده از مشارکت عمومی شهروندان و واگذاری امور عمومی به سازمان های مردم نهاد مورد توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفت و بسیاری از شهرداری های کشور سوالات زیادی از نحوه اجرای این طرح مطرح و برای پیاده سازی این الگو در شهرهای خود ابراز تمایل نمودند.

مهندس میرزایی شهردار میانه ضمن حضور در این نمایشگاه و انجام دیدارهای متعدد با مدیران و مسئولان مهم کشوری در حوزه مدیریت شهری گفتگوها و رایزنی های سازنده ای را با آنان به اجام رسانده و به بررسی راه حل های رفع مسایل و مشکلات شهرداری میانه پرداختند.

دیدار با دکتر نصرتی جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان و گفتگو در مورد نیازها و مشکلات شهرداری میانه، دیدار و گفتگو با دکتر رضا نگهبان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، دیدار و گفتگو با دکتر مرضیه شاه محمدی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، انجام نشست های تخصصی با شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان آذربایجان شرقی به ریاست دکتر علیخانی، مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی و تبادل اطلاعات و تجارب تخصصی، بازدید از غرفه های سایر شهرداری های و شرکت های ارائه کننده خدمات فنی و تخصصی به شهرداری ها و اطلاع از آخرین دستاوردهای مدیریت شهری کشور بخشی از فعالیت های شهرداری میانه در این رویداد مهم کشوری بود.

دیدار با دکتر نصرتی جانشین رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان و گفتگو در مورد نیازها و مشکلات شهرداری میانه

دیدار و گفنگو با دکتر رضا نگهبان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و طرح نیازها و مشکلات شهرداری میانه

حضور خانم دکتر مرضیه شاه محمدی مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

نشست های تخصصی در غرفه آذربایجان شرقی به ریاست علیخانی مدیر کل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی


بازدید حضرت پور، شهردار کلانشهر ارومیه از غرفه میانه

بازدید شهردار کلانشهر زنجان از غرفه میانه

گفتگوی شهردار میانه با شهردار مرند

بازدید شکری فرماندار سابق شهرستان ویژه میانه و فرماندار فعلی شهرستان ویژه مراغه در غرفه شهرداری میانه

رایزنی در خصوص خرید نردبان بلند آتشنشانی

نشست های جمعی مدیران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی و کارشناسان شهرهای استان در غرفه آذربایجانشرقی

غرفه شهرداری میانه در نمایشگاه دستاورد های ۴۰ ساله مدیریت شهری کشور در نمایشگاه دائمی کلانشهر بندرعباس ۱ تا ۳ اسفندماه سال جاری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات