عوارض نوسازی، آنلاین پرداخت می شود

عوارض نوسازی، آنلاین پرداخت می شود

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری بیرجند از فراهم شدن امکان پرداخت آنلاین عوارض نوسازی خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مسلم قلی نژاد اظهار داشت: پرداخت آنلاین عوارض نوسازی برای شهروندان در سایت شهرداری بیرجند امکان پذیر شد.

وی اضافه کرد: شهرداری بیرجند در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری و نیز به منظور تسهیل در امر پرداخت عوارض نوسازی، امکان پرداخت عوارض را به صورت آنلاین برای کلیه شهروندان فراهم نموده است .

مدیر آمار و فناوری شهرداری اذعان داشت: در راستای سیاست های دولت الکترونیک، شهرداری و شهروند الکترونیکی؛ پرداخت عوارض نوسازی از طریق آدرس http://esup.birjand.ir/Ugp/New/desk.html و درلینک بدهی عوارض نوسازی با وارد کردن کد نوسازی ملک فراهم شده است.

قلی نژاد یادآور شد: همچنین می توان از طریق سایت شهرداری بیرجند به آدرس http://birjand.ir/ و لینک خدمات الکترونیک شهرداری و از قسمت پرداخت عوارض نوسازی وارد سایت شد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پرداخت عوارض توسط شهروندان خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها مکلف به کسب درآمد از منابع مردمی هستند و یکی از منابع اصلی برای درآمد شهر عوارضی است که توسط شوراها به صورت محلی وضع می‌شود.

وی تصریح کرد: عوارض خودروی سالیانه، عوارض کسب و پیشه و عوارض نوسازی از جمله عوارضی است که مردم می‌توانند به وسیله آن به درآمد پایدار شهرداری‌ها کمک کنند تا به این وسیله بخش مهمی از هزینه‌های تامین رفاه و تامین زندگی مطلوب برای آنها فراهم گردد.

وی تاکید کرد: شهروندان می بایست نسبت به پرداخت به موقع عوارض خود به عنوان یک تعهد اقدام کنند تا شرایط مطلوبی برای مدیریت شهری ایجاد شده و خدمات به صورت بهینه به شهروندان ارائه شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات