توسط شهرداری بیرجند رقم خورد تلاش برای تحقق طرح تعریض خیابان طالقانی

توسط شهرداری بیرجند رقم خورد تلاش برای تحقق طرح تعریض خیابان طالقانی

مسئول اداره حقوقی شهرداری بیرجند از تلاش شهرداری بیرجند برای تحقق طرح تعریض خیابان طالقانی بیرجند خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سید سعید اسلامی نژاد به خرید و تملک مساحت ۶۵/۲۴۱ متر مربع و با اعتبار حدوداً ۳۰۰ میلیون تومان واقع در خیابان طالقانی توسط شهرداری بیرجند اشاره کرد.

وی تملک و تعریض را گامی در راستای رعایت حقوق شهروندان دانست و افزود: این تملک در راستای اجرای طرح تعریض و به منظور دسترسی آسان و سهولت در عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک خیابان طالقانی می باشد که در پی تهاتر با دادگستری خراسان جنوبی محقق گردیده است.

مسئول واحد حقوقی ادامه داد: با تلاش مستمر و پیگیری‌های لازم این اداره و تعامل واحدهای مختلف شهرداری از جمله سازمان عمران و بازآفرینی شهری، منطقه دو و اداره موتوری تملک مذکور انجام گردید.

اسلامی نژاد با بیان اینکه ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری می باشد خاطر نشان کرد: ایجاد روحیه همکاری و مشارکت در توسعه شهر از اهداف مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر می باشد و هیچ کاری تحقق نخواهد یافت مگر با همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف تا از این طریق، شهر به  توسعه و شرایط ایده آل نزدیک گردد.

وی اذعان داشت: یکی از اولویت های کاری شهرداری در مدیریت شهری تملک املاک مسیری و بازگشایی معابر به ویژه معابر پر ترافیک است که در سال جاری کارهای تاثیر گذاری مانند تملک ۳۰ متری طرح فرزان و غیره انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات