حضور شهردار بیرجند در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

حضور شهردار بیرجند در همایش و نمایشگاه شهر ایده آل

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار بیرجند در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بندرعباس برگزار شد حضور یافت.

مهندس محمد علی جاوید در حاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش و نمایشگاه، ارائه دستاورد‌ها و پتانسیل‌ها در حوزه مدیریت شهری و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق شهرداری‌ها است .

وی اضافه کرد: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است .

جاوید خاطر نشان کرد: برگزاری همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی فرصت مناسبی برای جمع‌بندی افکار مختلف پیرامون موضوعات شهری است و خروجی حاصل می‌تواند در پیشبرد اهداف مشترک، تاثیر بسزایی داشته باشد .

لازم به ذکر است در نهمین دوره نمایشگاه شهرایده‌آل که از یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بندرعباس دایر است، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و در حاشیه این همایش و نمایشگاه علاوه بر ارایه مقالات تخصصی، چند نشست تخصصی نیز برگزار گردید .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات