مهندسان خادمین عرصه خدمت به رونق و توسعه کشور در موضوعات مختلف هستند

مهندسان خادمین عرصه خدمت به رونق و توسعه کشور در موضوعات مختلف هستند

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، حسین سپهری ضمن تبریک فرا رسیدن روز مهندس، گفت: با پشتکار و تلاش جامعه مهندسین کشورمان هم اکنون شاهد پیشرفت های گوناگون در همه عرصه ها در میهن اسلامی خود هستیم.

وی بیان کرد: به عبارتی میتوان گفت که مهندسان خادمین عرصه خدمت در رونق و توسعه کشور در موضوعات و زمینه های مختلف هستند.

رئیس شورای شهر چناران با اشاره به توان بالای جامعه مهندسی، افزود: بخش اعظم پیشرفت امروز ایران عزیز به مدد و همت والای این قشر می‌باشد که توانسته اند با عزمی راسخ و تکیه بر دانش روز و بومی خود کشور را در همه زمینه ها به سمت قله های ترقی به پیش ببرند.


سپهری تصریح کرد: واژه مهندس در برگ برگ زرین تاریخ این بلاد پهناور تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و موتور محرک پیشرفت بویژه در بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است.

عضو شورای شهر چناران خاطرنشان ساخت: به لطف خدا هم اکنون در شهرستان چناران عده زیادی از جوانان خوب و مستعد ما با تحصیل در رشته های مختلف مهندسی توانسته اند منشا اثرات بسیار ارزشمندی برای رونق و آبادانی این شهر و شهرستان باشند که برای همه مردم شهرستان جای بسی افتخار دارد.

وی افزود: به خاطر برکات حضور مهندسین در کشور و و نقش مهم آنان در سازندگی ایران اسلامی روز مهندس را در تقویم رسمی کشور ثبت کرده اند تا پاس‌داشتی باشد بر این همه خدمت، ایثار و مجاهدت.

سپهری گفت: جا دارد به نمایندگی از سایر اعضای محترم شورا و مردم خوبمان در شهر چناران یک بار دیگر این روز فرخنده را به این قشر زحمتکش در بخشهای دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم که همچنان و با قدرت در راه خدمت و ترقی ایران اسلامی موفق و پیروز باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات