پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت روز مهندس

پیام تبریک سرپرست شهرداری شوشتر به مناسبت روز مهندس

سرپرست شهرداری شوشتر در پیامی فرارسیدن روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ، عباس اسکندری نیا سرپرست شهرداری شوشتر درپیامی فرارسیدن روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود.

تقارن پنجم اسفندماه سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم و نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود و دستیابی به افق‌های افتخار بر اساس سندچشم‌انداز مهیا گردد.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد ، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی ،روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندس، این روز را به مهندسان پرتلاش که نقش انکار ناپذیری در پیشرفت و توسعه جامعه دارند علی الخصوص همکارانمان در شهرداری شوشتر تبریک عرض می نمایم .

عباس اسکندری نیا

سرپرست شهرداری شوشتر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شوشتر

    منبع خبر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر

    شهرداری شوشتر یک شهرداری در شهر شوشتر می باشد

      نظرات