مدیرکل بهزیستی استان از معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز تقدیر کرد

مدیرکل بهزیستی استان از معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز تقدیر کرد

به گزارش امور ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز، مدیر کل سازمان بهزیستی استان از فعالیت های احمد سراج، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تقدیر کرد.

در متن تقدیرنامه صدیق راد، مدیر کل سازمان بهزیستی استان آمده است: این لوح سپاس به پاس خیراندیشی، تعامل موثر و زحمات ارزشمندتان تقدیم می شود.

در سال ۹۷، رسیدگی به وضعیت جمع آوری متکدیان، معتادان متجاهر و کودکان کار به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت. از جمله بهسازی فضای سامان سرای شکوفا را می توان مثال زد. در نیمه اول امسال، تمامی اتاق های محل نگهداری کودکان بر اساس  در نظر گرفتن روحیات آن ها به دو صورت پسرانه و دخترانه رنگ آمیزی شد. همچنین به تازگی چندین ست ورزش همگانی در محوطه سامان سرا نصب شده است. این اتفاق پس از برنامه ریزی برای مددجویان جهت انجام ورزش های صبحگاهی و عصر گاهی بوده است.

آمار جمع آوری سایر معتادان متجاهر و متکدیان تا ابتدای ماه جاری ۱۴۴۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۲۳۸ مرد و ۲۰۹ نفر زن بوده است.

معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی در تابستان سال جاری و با گرم شدن بسیار زیاد هوای اهواز، با تشکیل یک اکیپ ویژه ۲۴ ساعته، نسبت به جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها نیز اقدام کرد که این فعالیت بازخورد مناسبی در خبرگزاری ها و نشریات داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات