شهردار بیجار، روز مهندس را به جامعه مهندسین تبریک گفت



شهردار بیجار، روز مهندس را به جامعه مهندسین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بیجار، بیگ محمدپور، شهردار بیجار، پنجم اسفند، روز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به جامعه مهندسین تبریک گفت.
متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم اسفندماه  زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، که در تقویم رسمی کشوربه عنوان  "روز مهندس" نامگذاری شده در راستای بزرگداشت این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی ایران وجهان و همچنین فرصت ارج نهادن به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.

روز مهندس روز تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گرامیداشت پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی علی‌الخصوص مهندسان گرانقدر شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان بیجار گروس را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیجار

    منبع خبر

    شهرداری بیجار

    شهرداری بیجار یک شهرداری در شهر بیجار می باشد

      نظرات