در اجرای برنامه های فرهنگی باید ضوابط اخلاقی و شرعی رعایت شود

در اجرای برنامه های فرهنگی باید ضوابط اخلاقی و شرعی رعایت شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه هر سازمان و نهادی که زمینه شادی و نشاط مردم را فراهم نماید از آن حمایت خواهیم کرد، گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی باید ضوابط اخلاقی و شرعی رعایت شود.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: صبح امروز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با حضور در دفتر شهردار از زحمات شهرداری در ایام برگزاری مراسم دهه مبارک فجر تقدیر و تشکر نمود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار داشت: شهرداری و نیروی انتظامی ازجمله دستگاههایی هستند که بصورت شبانه روزی در جهت تامین رفاه، آرامش و نشاط جامعه تلاش می کنند.

محمود الله مرادی بیان کرد: شهرداری بواسطه ارتباط مستقیم با مردم و حجم عظیم خدمات می تواند در جلب رضایتمندی شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی گفت: وقتی قضیه امر به معروف در سطح جامعه مطرح می شود مردم احساس می کنند که امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری است ولی در واقع کلیات این فریضه الهی ترویج کارهای نیک در سطح جامعه و پرهیز از کارهای زشت است.

الله مرادی عنوان کرد: هر فردی در هر جایگاهی و هر مقامی اگر وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد و زمینه رضایتمندی همنوع خود را فراهم کند از معروفات است.

وی با بیان اینکه هر سازمان و نهادی که زمینه شادی و نشاط مردم را فراهم نماید از آن حمایت خواهیم کرد، گفت: در اجرای برنامه های فرهنگی باید ضوابط اخلاقی و شرعی رعایت شود.

الله مرادی افزود: برنامه های نوروزی  که هرساله توسط شهرداری و دیگر نهادهای فرهنگی برگزار می شود موجبات نشاط را برای شهروندان و مسافران فراهم نموده و باید در برگزاری این گونه مراسم ها حفظ ارزشها هم بخوبی رعایت شود.

وی افزود: فضاسازی مناسب برنامه های فرهنگی و پرهیز از ترویج فرهنگ غربی باید در اجرای برنامه های فرهنگی لحاظ گردد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: در محل اسکان مهمانان نوروزی باید تمام امکانات فراهم شود و نصب شعارهای امر به معروف، پخش اذان و برپایی نماز جماعت هم در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

در این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اهداء لوح تقدیر از زحمات شهرداری در ایام برگزاری مراسم دهه مبارک فجر امسال تقدیر نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات