شهردار سنندج با صدور پیامی پنجم اسفند ماه  روز ملی مهندس را تبریک گفت

شهردار سنندج با صدور پیامی پنجم اسفند ماه روز ملی مهندس را تبریک گفت

شهردار سنندج با صدور پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت دانشمند فرهیخته ایرانی خواجه نصیر الدین طوسی و روزملی مهندس را به تمامی مهندسین کشور بویژه مهندسان شاغل در شهرداری  سنندج تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ای است که پایه گذار تمدن این مرز و بوم بوده اند و امروز هم با تقویت اخلاق حرفه ای و روحیه خود باوری در جامعه مهندسی می توان شاهد تحولات عظیم در این عرصه بود.

مهندسان نقشی اساسی در توسعه  فناوری و ایجاد توانمندی های عمرانی کشور داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغال زایی در کشور است که علاوه بر تسریع در رشد اقتصادی، آثار اجتماعی مناسبی را برای جامعه به ارمغان می آورند .

پنجم اسفندماه، خجسته زادروز دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندسی نامگذاری شده است که فرصت را مغتنم شمرده و این روز سترگ را به شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اینجانب از  تلاش های صادقانه و شبانه روزی مهندسان شاغل در شهرداری سنندج  که در راستای اجرای طرحهای عمرانی و رفع مشکلات سطح شهر  فعالیت می کنند و همچنین از زحمات تک تک مهندسین که با ایده ها و طرحهای خود شهرداری را در اجرای طرحهای مناسب یاری می کنند  تقدیر و تشکر می کنم.

امیداست، با الهام از آموزش و پژوهش همراه با فعالیت های گروهی و حرفه ای و با استفاده از  فناوری های نوین و  خلاقانه و همسو با رعایت مقررات مهندسی و اخلاق اسلامی و حرفه ای؛ اندیشه و روش مهندسان ایرانی که دستاوردهای عظیم و ارزشمندی را در طول تاریخ به بشریت هدیه کرده اند؛ به آیندگان و نسل های آتی هدیه نمایید .

حشمت اله صیدی

شهردار سنندج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات