سنندج را جهت استقبال از نوروزو مسافران نوروزی  آماده خواهیم  کرد

سنندج را جهت استقبال از نوروزو مسافران نوروزی آماده خواهیم کرد

شهردار سنندج با بیان اینکه شهرداری ها در ایام و مناسبت های  مختلف در طول  سال وظایف مهمی برعهده دارند، گفت: با اقدامات مناسب فضای سطح شهر را مهیا استقبال از نوروز خواهیم کرد.

به گزارش ارتباطات وامور بین الملل شهرداری سنندج: جلسه برنامه ریزی جهت استقبال از نوروز با حضور شهردار، معاونین، مدیران مناطق برخی سازمانهای تابعه شهرداری برگزار شد.

شهردار سنندج اظهار داشت: شهرداری ها همواره در مناسبت های مختلف در طول سال وظایف مهمی برعهده دارند که با برنامه ریزی مناسب می توان این وظایف را به خوبی ایفاء نمود.

مهندس حشمت اله صیدی بیان کرد: اسفند ماه یکی از ماههای پر کار برای شهرداری است چرا که باید با اقدامات مناسب سطح شهر را برای ایام نوروز مهیا نمایند.

وی گفت: مجموعه اقداماتی نظیر گل کاری پارکها  ومیادین، لکه گیری و آسفالت خیابان های اصلی، رنگ آمیزی جدواول سطح شهر، شستشو وتنظیف معابر اصلی و مبادی ورودی، خط کشی ترافیکی سطح شهر، نصب المان های نوروزی و رفع سیستم روشنایی پارکها از جمله مواردی است که باید در این ماه بطور کامل در سطح شهر انجام پذیرد.

مهندس صیدی عنوان کرد: بازدید مستمر از پارکهای سطح شهر توسط مناطق صورت گرفته و باید مشکلات این پارکها  بویژه سرویس های بهداشتی  را رفع شود.

وی تاکید نمود: چندین چشمه سرویس بهداشتی و نماز خانه در سطح شهر در حال احداث است که باید تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: با برنامه ریزی مناسب و نصب المان های نوروزی و همچنین اجرای برنامه های شاد و فرهنگی فضای با نشاطی را در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا می کنیم.

مهندس صیدی افزود: هم شهروندان وهم مسافران نوروزی شهرداری را بعنوان مسول آماده سازی سطح شهر می داند بنابراین باید تمام توان خود را جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی به کار بگیریم.

شهردار سنندج تاکید کرد: همانند سال گذشته و با تلاش شبانه روزی کارکنان وکارگران خدوم و زحمتکش شهرداری سطح شهر را آماده میزبانی از نوروز و فصل بهار خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری نمود: با فضاسازی مناسب و آراسته نمودن سطح شهر بتوانیم برای آغاز سال نو با ایجاد فضای با نشاط و زیبای  موجبات رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم نماییم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات