تذکر شورای‌شهر درباره تونل نیایش

تذکر شورای‌شهر درباره تونل نیایش

www.BanaNews.irشهرداری مراقب گسل‌های فرعی باشد و از تکرار مشکلات تونل توحید جلوگیری کند

اعضای شورای‌شهر تهران در بازدید از پروژه در دست احداث تونل نیایش ضمن درخواست توجه پیمانکاران به گسل‌های فرعی تهران در مسیر احداث این تونل، به شهرداری بابت جلوگیری از تکرار مشکلات تونل توحید تذکر دادند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir) به نقل از خبرگزاری‌مهر حسن بیادی، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تهران در جمع پیمانکاران و مدیران پروژه تونل نیایش گفت: ریزش آب در تونل توحید، مشکلاتی که در سیستم تهویه هوا وجود دارد و حجم عظیم تبلیغات سبب بدبینی به پروژه شد.

بیادی از مشاوران پروژه خواست به نظرات شورا در عمل توجه کنند تا همانند تونل توحید پروژه با مشکلات به پایان نرسد.

حمزه شکیب، رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید از پروژه‌ تونل نیایش با اشاره به مشکلاتی که قنات‌ها در مسیر تونل توحید ایجاد کرده‌اند، گفت: شناسایی قنات‌ها و حفره‌ها در مسیر کار به تنهایی کافی نیست و باید بر هدایت مسیر قنات‌ها توجه شود که در احداث تونل توحید از آن غفلت شد، بنابراین پر کردن قنات کافی نیست، چرا که آب روان قطعا از جای دیگری سر در می‌آورد و مشکل به طور کلی برطرف نمی‌شود.

وی با اشاره به وجود گسل‌های فرعی در مسیر تونل نیایش گفت: گسل «تلویزیون» یکی از گسل‌های فرعی است که در محدوده‌ این پروژه وجود دارد و تمهیدات لازم باید حین اجرای این پروژه در نظر گرفته شود.

 

    نظرات