پیام شهردار کرمان به مناسبت روز مهندس


پیام شهردار کرمان به مناسبت روز مهندس



شهردار کرمان طی پیامی روزمهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت .متن پیام به شرح زیر است:



به نام خدا

امروزه نقش محوری مهندسان کشورمان در عمران و آبادانی و همچنین در شکوفایی ظرفیت‌های کم نظیر ایران عزیز، بر کسی پوشیده نیست.
روشنی آینده‌ی ایران اسلامی پیش از هر چیز نیازمند همت امروز مهندسان کشورمان در حل مشکلات مختلف در حوزه‌های گوناگون است.
خوشبختانه مهندسان خوش ذوق و متعهد ایرانی همانند اسلاف بزرگ و نامدار خود امروز نیز در گوشه گوشه‌ی میهن عزیزمان، مشغول سازندگی هستند و این مایه‌ی دلگرمی است .
حل موضوعات و مشکلات ریز و درشت شهرهای کشورمان نیز در همه‌ی حوزه‌ها، نیازمند راهکارهای مهندسی است.
پنجم اسفند ماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی «خواجه نصیرالدین طوسی» و روز «مهندس»، فرصتی است تا از استعداد،خلاقیت، ابتکار، نوآوری، توان، تعهد و اراده‌ی منحصر بفرد فعالان این حوزه تقدیر و تجلیل به عمل آید و از ماموریت‌های بعضا سخت و طاقت فرسای مهندسان کشورمان یاد شود. این روز، زمان مناسبی است تا در خصوص حل مشکلات جامعه بزرگ مهندسی بحث و تبادل نظر صورت گرفته و به مشکلات و نارسایی های شغلی و معیشتی این قشر پرداخته شود .
اینجانب ضمن تبریک این روز به همه‌ی مهندسان پرتلاش، متعهد و دلسوز به خصوص مهندسان شاغل در شهرداری کرمان و همچنین همه ادارات دولتی و نهادهای عمومی که برای توسعه شهر و استانمان تلاش می کنند، امیدوارم بتوانند رسالت خود را در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن انجام داده و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم."


سید مهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

پنجم اسفندماه نود و هفت

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۸۵۱۰۰.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات