مهندس مهدلو شهردار زرند از اضافه شدن چند خودروی نیمه سنگین به مجموعه شهرداری زرند خبر داد .

مهندس مهدلو شهردار زرند از اضافه شدن چند خودروی نیمه سنگین به مجموعه شهرداری زرند خبر داد .

مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در شورای معاونین شهرداری زرند با اعلام اینکه در راستای توسعه پایدار شهری و نیز نوسازی و تجهیز ناوگان موتوری شهرداری به زودی سه خودروی نیمه سنگین به مجموعه شهرداری اضافه خواهد شد گفت: هدف از خرید این خودروها ارتقای سرعت و کیفیت خدمات و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات شهرداری می باشد .

منتخب شورای شهر زرند اظهار داشت:با توجه به هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری ماشین آلات و فعالیت شبانه روزی آنها، دستگاه های موجود دیگر جوابگوی نیاز شهر نبوده و در همین خصوص قرارداد خرید سه خودروی منتعقد و ظرف ده روز آینده بهع سیستم ناوگان شهرداری وارد خواهند شد .

وی به عملیات خریدیک دستگاه جاروب خیابانی و بهسازی یک دستگاه جاروب خیابانی دیگر خبر داد و با اشاره به تلاش روزافزون شهرداری در راستای تامین پاکی و زیبایی بیش از پیش شهر به استفاده از امکانات مدرن روز در راستای دقت و سرعت بیشتر گفت: این جاروب های خیابانی برای شستشوی معابر و جمع‌آوری زباله از خیابان‌ها و نقاط مختلف سطح شهر استفاده قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به ساخت اتاقک پرس ماشین حمل زباله اشاره کرد و گفت:مکانیزه نمودن ماشین آلات جزو برنامه ها و اهداف شهرداری است که در این راستا  این شهرداری اقدام به تجهیز ماشین حمل زباله نیز نموده است .

منتخب شورای بهبود بهداشت شهری از طریق به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن و پیشرفته را از برنامه های شهرداری دانست و گفت: به طور جد به دنبال رفع مشکلات شهری می باشیم و انتظار می رود مردم نیز یاری رسان این شهرداری در راستای ایجاد شهری زیبا و پاک باشند.

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات