شهرداری زرند در مسیر استقبال از نوروز قرار دارد

شهرداری زرند در مسیر استقبال از نوروز قرار دارد

محمدرضا مهدلو” ، با بیان اینکه شهرداری زرند طبق روال هرساله خود آمادگی لازم را برای ایام نوروز دارد، اظهارکرد: شهرداری باید شهر را برای این ایام به بهترین نحو خود آماده کند .

وی بیان داشت: در آستانه نوروز ۹۸ تمامی معابر سطح شهر زرند خط کشی می شود، بوستان ها گل کاری می شوند و فضای سبز افزایش پیدا می کند .

مهدلو افزود: امسال ۵ بوستان در دستور کار داشتیم که ۴ تا از این بوستان ها افتتاح و یک بوستان دیگر با عنوان بوستان کهن در روز درختکاری افتتاح می شود .

شهردار شهر زرند افزود: چند ماهی است در روزهای تعطیل زباله های ساختمانی از سطح شهر جمع آوری می شود تا فضای نازیبا شهر زیبا شود .

وی با اشاره به اینکه ما در روزهای پایانی امسال عملیات آسفالت خوبی را در سطح شهر خواهیم داشت، تصریح کرد: شهربازی زرند با یک شرکت برای نصب ۱۰ وسیله جدید در شهربازی قرار داد بسته شده است که در فرودین سال آینده شهربازی نیز فعالیت خود را آغاز می کند .

مهدلو با تاکید بر اینکه استقبال از مسافرین نوروزی که به شهر زرند می آیند به صورت آنلاین خواهد شد، خاطرنشان کرد: آنلاین شدن به اینگونه است یک مانیتور در ورودی شهر نصب می شود و مسافرین با لمس مقصد خود مسیر خود را پیدا می کنند و دیگر از پخش تراکت های مسیر جلوگیری می شود .

وی ادامه داد: مسابقه برپایی سفره هفت سین در نقاط مختلف سطح شهر زرند نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد که جایزه نفر اول این مسابقه ۵ میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم ۱ میلیون تومان می باشد .

شهردار شهر زرند با اشاره به اینکه جشن های محله محور در سطح شهر زرند طی ایام نوروز برگزار خواهد شد، بیان کرد: میدان معلم شهر زرند نیز قبل از نوروز ۹۸ به بهره برداری و افتتاح می رسد .

وی با اعلام اینکه ساختمان شهرداری زرند مشکلاتی از جمله مسائل حقوقی دارد که باید رفع شود که امید می رود که این ساختمان در سه یا چهار ماه آینده به بهره برداری برسد .

مهدلو با بیان اینکه دستفروش های سطح شهر زرند ساماندهی می شوند، ابراز کرد: همکاری واحدهای صنفی روبروی بازار با دست فروش ها یکی از مشکلات ما است و چهره شهر را نازیبا می کند .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات