برگزاری جلسه فنی خودرویی آتش نشانان در سازمان آتش نشانی رشت / آتش نشانی رشت

برگزاری جلسه فنی خودرویی آتش نشانان در سازمان آتش نشانی رشت / آتش نشانی رشت


۱۲۵ رشت به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، نخستین جلسه فنی خودرویی آتش نشانان ویژه فرماندهان، معاونین و رانندگان خودروهای آتش نشانی صبح امروز ۶ اسفند ۹۷ در سالن همایش آتش نشانی رشت برگزار شد.

همین گزارش حاکی است: این جلسه به همت تیم فنی خودرویی با توجه به اهمیت تامین و نگهداری خودروهای آتش نشانی در این سازمان بعنوان یک سازمان خدمات رسان و پیشرو در امر امداد رسانی به شهروندان انجام گرفت.

شایان ذکر است: سید مرتضی یوسفی مسوول فنی خودرویی سازمان آتش نشانی رشت در این جلسه ضمن شرح وظایف رانندگان، فرمانده و معاونین شیفت های آتش نشانی به نحوه صحیح تحویل گرفتن خودروهای عملیاتی، تجهیزات ، روش های درست تامین و نگهداری، بازدیدهای روزانه، نحوه صحیح سرویس کاری، رفع نقص و... اشاره داشت تا با توجه به اهمیت حفظ سلامت خودرو و تجهیزات از هزینه ها و خرابی های ناخواسته پیشگیری شود.

گفتنی است: اکثریت امور مرتبط با تعمیرات خودروهای آتش نشانی در کارگاه فنی خودرویی واقع در ایستگاه ۶ آتش نشانی توسط تیم فنی خودرویی " متشکل از آتش نشانان متخصص و فنی انجام می گیرد که تاکنون به همت این تیم احیای بسیاری از خودروهای فرسوده انجام گرفته که به حمدا... در چرخه امداد رسانی بکار گرفته می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات