با پرداختی های لازم و طبق قرارداد، از ایجاد وقفه در دو پروژه ورزش و شر...

با پرداختی های لازم و طبق قرارداد، از ایجاد وقفه در دو پروژه ورزش و شر...

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک در خصوص پرداخت مطالبات پیمانکار دو پروژه ورزش و شریعتی گفت: در چهارچوب قرارداد و توافق های انجام شده، آمادگی پرداخت را داریم تا وقفه ای در کار ایجاد نشود و قطعا پیگیری خواهیم نمود که کار با قدرت و سرعت هرچه بیشتر انجام شود تا پروژه ها به زودی مورد بهره برداری قرار گیرند.
وی در خصوص عملیات صورت گرفته در دو پروژه ورزش و شریعتی گفت: طی دو روز گذشته عملیات بتن ریزی عرشه تقاطع شریعتی و همچنین عملیات آسفالت تقاطع ورزش انجام شده و سعی خواهیم نمود با تولید آسفالت بیشتر، عملیات پخش و توزیع آسفالت را در تقاطع ورزش در صورت مساعد و مناسب بودن شرایط جوی، کامل نماییم.
مهندس شالی بگ همچنین از فعال شدن ستاد استقبال از بهار ۹۸ خبر داد و افزود: کلیه تجهیزات و نیروهای اجرایی شهرداری برای آماده نمودن هرچه بهتر سیما و منظر شهری اراک در بهار ۹۸ فعال شده اند، همچنین سعی داریم با استفاده از ظرفیت نیروهای انجمن حمایت از زندانیان پروژه رنگ آمیزی جداول، لکه گیری و نوسازی معابر را اجرایی نماییم.
سرپرست شهرداری اراک همچنین گفت: حقوق و عیدی پرسنل شهرداری پرداخت شده و این مهم به روز می باشد و در خصوص وضعیت قراردادی تعدادی از نیروهای سازمان سیما و منظر، قرارداد ماده ۱۴ نیروها نیز برای اجرا به سازمان ابلاغ شده است.
سرپرست شهرداری اراک همچنین در خصوص پرداخت مطالبات برخی از پیمانکاران شهرداری گفت: در حال حاضر بدهی ۸۲ پیمانکار پرداخت شده و در تلاش هستیم تا شب عید در صورت مساعد بودن وضعیت وصولی شهرداری، از حجم بدهی های شهرداری کم نماییم.

:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات