اهتمام نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی برای صیانت و حفاظت از منابع...

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از اهتمام جدی نیروی انتظامی برای صیانت و حفاظت از منابع آب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی سردار حسین عبدی در این دیدار با اشاره به لزوم هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و ایجاد درک متقابل، خدمت رسانی به مردم را در سایه وجود امنیت و آرامش مقدور ارزیابی کرد.

بنابراین گزارش  در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گزارش مبسوطی از وضعیت منابع آب استان، سدهای بزرگ، نحوه تامین آب شرب تبریز ، دشت ها و وضعیت منابع آب زیرزمینی ارائه داد.

مهندس یوسف غفارزاده ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهداف طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی و فعالیت اکیپ‌های گشت و کنترل یادآور شد با هدف: بهبود و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی وزارت نیرو در نظر دارد طی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت وضعیت منابع استراتژیک آبهای زیرزمینی را احیا نماید.

وی همچنین اظهار داشت : در سایه توجهات نظام جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری‌های کلانی در منابع آب و خاک شهرستانهای خداآفرین و جلفا انجام شده و چهره این خطه از میهن مان به کلی تغییر کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات