مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و معاون منابع انسانی،...

مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با حضور مدیرعامل، معاونین، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در این مراسم مهندس کیومرث دانشجو مدیرعامل شرکت ضمن اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در خصوص همراهی و همدلی  در خدمت به جامعه  گفت: رمز موفقیت یک مجموعه همدلی و همراهی بدون چشم داشت به پست و مقام در راستای خدمت صادقانه به جامعه است .

وی افزود قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی موضوع بسیار مهمی است و شخصی که قبول مسئولیت می کند قدم در یک راه دشوار می گذارد که در انجام آن اگر قدری کوتاهی کند خیانت محسوب می شود .

دانشجو در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاشهای آقای مهندس مسعود طالبیان در دوره خدمت به عنوان معاون برنامه ریزی ، به اهمیت عملکرد ایشان به عنوان نیرویی کارآمد و باتجربه که بیشترین وقت و نیروی خود را صرف مجموعه آب استان نموده است اشاره کرد و طی حکمی مهندس طالیبان را به عنوان معاون منابع انسانی ، مالی و پشتیبانی جدید شرکت معرفی نمود.

مهندس دانشجو سپس ضمن معرفی آقای مهندس مجید آقازاده  به عنوان  معاون جدید  برنامه ریزی اظهار امیدواری کرد با همراهی و همدلی تمام همکاران و ابتکار و مسئولیت پذیری آقای مهندس آقازاده  شاهد تغییر و تحولات بیشتری در شرکت باشیم .

در پایان این مراسم از تلاشهای آقای مهندس مسعود طالبیان در دوران تصدی مسئولیت معاون برنامه ریزی این شرکت با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل و قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی

    شركت آب منطقه‌ای آذربايجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات