بمناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، بمناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) و روز زن،از بانوان شرکت آب منطقه ای زنجان با حضور مدیرعامل ، اعضای شورای معاونین و مدیران ستادی این شرکت تجلیل شد.

این گزارش حاکی است، در ابتدای مراسم مهندس رضاپور مدیرعامل این شرکت، با اشاره به جایگاه ویژه و ارزنده زن در جامعه اظهارکرد: همه نسلها  به وجود مادر نیاز دارند، زیرا محبت و مهربانی مادر که خداوند آن را در ضمیر او نهاده است زندگی را به چرخش در می آورد و بدون آن زندگی ادامه پیدا نمی کند.

وی افزود: این مادر خوب است که ملتی نجیب و پاک مهیا میسازد و زن یکتا موجودی است که می تواند از دامن خود افرادی را به جامعه ارائه دهد که از برکتشان نه تنها یک جامعه، بلکه جوامع به استقامت و ارزشهای والای انسانی صعود کنند، پس مسئولیت انسان سازی که یک وظیفه الهی و انسانی است، بر عهده مادران می باشد.

رضاپور ادامه داد: بانوان جامعه ما مسئولیت پذیر و در کارها جدیت دارند و اگر نقشی به آنها واگذار گردد آن را با دقت تمام و به نحو احسن انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان به اصلی ترین وظیفه زنان اشاره کرد و گفت: بانوان نقش بسزایی در پرورش و تربیت نسل جدید ایفا می کنند و علاوه بر آن بایستی در جامعه این فرصت به آنها داده شود تا در رسیدن کشور به سرمنزل مقصود، دوشادوش مردان حرکت کنند.

در پایان مراسم ،بانوان شرکت نظرات و پیشنهادات خود را ارایه نمودند و سپس مراسم اهداء لوح تقدیر و سپاس برگزارشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات