دیدار فرماندار شهرستان گمیشان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

دیدار فرماندار شهرستان گمیشان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA فرماندار گمیشان به منظور رفع مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، فرماندار گمیشان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش کارکنان این دستگاه در راستای خدمت رسانی به مردم در حوزه آب، گفت: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت رسانی مطلوب به اهالی آن، پیگیری برنامه ها و پروژه های روستایی در دستور کار قرار دارد.

امیرشیر توماج خواستار تعویض و مرمت بخشی از خط انتقال و شبکه توزیع روستاهای این شهرستان شد و اضافه کرد: تلاشمان در سال آینده بر این خواهد بود که اعتبار بیشتری در حوزه آبرسانی به روستاهای این شهرستان تخصیص یابد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز در این دیدار استفاده از پروژه آب شیرین کن را راهکاری مناسب برای رفع کمبود آب روستاهای شهرستان گمیشان برشمر د و افزود: ا جرای طرح آب شیرین کن نیازآباد بندرترکمن منجر به رفع مشکل آب مورد نیاز اغلب روستاهای این شهرستان شد.

بهزاد هرمزی از احداث ایستگاه پمپاژ و مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای سیجوال خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح ۱۱ روستای شهرستان گمیشان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی در خاتمه تعداد خانوار بهره مند از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی این شهرستان را ۱۳۰۰۰ خانوار اعلام کرد و گفت: ۵۷۰۰۰ نفر از جمعیت روستاهای گمیشان از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات