بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور هفته دولت رسما افتتاح می‌شود

بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور هفته دولت رسما افتتاح می‌شود

www.BanaNews.irفرماندار شوشتر از افتتاح بزرگ‌ترین پل درون شهری کشور در هفته دولت سال ‌جاری خبر داد و گفت: پل شطیط با سرعتی معقول در حال تکمیل است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا آملازاده در بازدید میدانی از نحوه تیرگذاری تقاطع غیرهمسطح پل شطیط شوشتر اظهار داشت: پل شطیط شوشتر در شرایط کنونی در حال تکمیل است و این روند سرعتی معقول و بسیار زیاد دارد.

وی با اشاره به اینکه پل شطسط شوشتر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: پل شطیط شوشتر به دلیل اینکه گره‌های ترافیکی بسیار زیادی را باز خواهد کرد نقش بسیار مهمی در رفع مشکل ترافیکی در سطح شهرستان شوشتر ایفا می‌کند و از این رو نقش بسیار مهمی را در رفع مشکل ترافیک شهری ایفا خواهد کرد.

آملازاده با اشاره به اینکه در شرایط کنونی تنها نورپردازی و رنگ آمیزی پل باقی مانده است، افزود: این دو اقدام در وظایف اداره کل راه و ترابری خوزستان است و این اقدامات تا مردادماه برای بهره‌برداری از این پل انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از فردا بخشی دیگر از اتوبان امام حسین(ع) شوشتر مسدود می‌شود، گفت: تیرگذاری تقاطع غیر همسطح شهرستان شوشتر فردا به پایان می‌رسد و به این دلیل بخشی دیگر از اتوبان امام حسین(ع) شوشتر برای این امر مسدود خواهد شد.

فرماندار شوشتر با تاکید بر اینکه پس از تیرگذاری مرحله بتون ریزی این تقاطع آغاز خواهد شد، افزود: بتون ریزی این تقاطع نیز در اسرع وقت توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: مشکلات تملک زمین برای احداث خروجی‌های تقاطع غیر همسطح پل شطیط شوشتر نیز برطرف شده است و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

پل شطیط شوشتر از سال۱۳۸۰ در این شهرستان کلنگ‌زنی شده است و قرار بود در مدت ۱۸ ماه ساخته شده و به بهره‌برداری برسد.

 

 

    نظرات