ا هدف همدلی و همدردی با آسیب دیدگان زلزله و سونامی اخیر ژاپن برگزار می شود

ا هدف همدلی و همدردی با آسیب دیدگان زلزله و سونامی اخیر ژاپن برگزار می شود

www.BanaNews.irموزه هنر امام علی (ع) نمایشگاهی از آثار پوستر هنرمندان ایرانی و خارجی را با هدف همدلی و همدردی با آسیب دیدگان زلزله و سونامی اخیر ژاپن که پیامدهای ویرانگری را در برداشت، برگزار می‌کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی موزه هنر امام علی (ع)، این نمایشگاه که امید برای ژاپن نام دارد شامل ۱۰۰ اثر در ابعاد ۷۰×۱۰۰ از هنرمندان کشورهای مختلف از جمله لهستان، مکزیک، ایران، ترکیه، ایتالیا، مجارستان، کره جنوبی، هند، روسیه، اسپانیا، برزیل، کلمبیا، یونان و ... است که از سوی یزدان سعدی و طی دعوتی از طراحان و هنرمندان سراسر جهان در فرصت ۲ ماهه جمع آوری شده است و دربردارنده همنوایی طراحان گرافیک سراسر جهان با صدمه دیدگان ژاپنی است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ با حضور هنرمندان و مسولین سفارت ژاپن در موزه هنر امام علی (ع) برگزار می‌شود و تا ۴ خرداد ماه هر روز به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای هنرمندان و هنردوستان خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند به موزه هنرامام علی (ع) واقع در خیابان ولی عصر(عج)، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ مراجعه کنند.

 

 

    نظرات