مدیر جدید امور آبفار جویبار معرفی شد

مدیر جدید امور آبفار جویبار معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفار مازندران مدیر جدید امور آبفار شهرستان جویبار منصوب و معرفی شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛در این مراسم  مهندس عبدالهی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با اشاره به اهمیت آب در زندگی اظهار داشت: در گذشته منابع آبی ما از چشمه ها و چاههای متعددی تامین می شد که بسیار پرآب بود و مردم نیازهایشان را با استفاده از این آبها تامین می کردند اما متاسفانه در سالهای اخیر با ازدیاد جمعیت ،خشکیدن بسیاری از چاهها و چشمه ها و تغییر رژیم بارشها  مقدار مصرف آب افزایش یافت و در این حوزه به چالش برخوردیم که در صورت ادامه این روند مشکل ساز خواهد شد .

وی افزود: مازندران از سالها پیش تبدیل به استان خاص شده و با پذیرش جمعیت گردشگر و حتی ساکن شدن بسیاری از این جمعیت در استان، دیگر مقدار آب و تاسیسات موجود پاسخگوی حجم عظیم جمعیت بومی و شناور به ویژه در پیک مصرف نیست و از آنجایی که آب یک کالای استراتژیک است و برایش جایگزینی نیز وجود ندارد در توزیع آن باید مدیریت صحیح اعمال شود و مردم نیز در مصارفشان بسیار حساس و قانونمند باشند.

مهندس عبدالهی در ادامه سخنانش، تودیع و معارفه را به نوعی جابه جایی مسئولیتها خواند و گفت: هرآمدنی رفتنی و هر مبدایی مقصدی دارد و به فرموده امام سجاد (ع) نیاز مردم به شما نعمت است و باید خوشحال باشیم و آنرا به نقمت تبدیل نکنیم.

وی افزود: تغییر و تحول در مدیریت به منزله اداره امور با نگرش جدید است و هر تغییری بیانگر حرکت و پویایی است تا  ظرفیتهای افراد در موقعیتهای مختلف به منصه ظهور برسد و در نهایت مردم از این تغییرات منتفع شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مجید فرجی مدیر سابق امور آبفار جویبار ، طی حکمی مهندس پیمان ابراهیمی را به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان جویبار منصوب و معرفی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات