دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با مادران شهید

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با مادران شهید

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با مادران شهید محمد بارکزهی، حسین  براهویی، محمد بنی کمالی، محمد رضا رنجکش و حسین و علی ربیعی دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، هدف از این دیدار معنوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان که به همراه معاون و رئیس اداره پشتیبانی و منابع انسانی، رئیس حوزه مدیرعامل، مسئول حراست، مشاور بانوان شرکت آبفار استان و مدیر امور آبفار شهرستان گرگان انجام شده بود، تجدید بیعت با آرمان های شهدا و ارج نهادن به خانواده معظم شهدا از سوی مسئولان به عنوان خدمتگزاران دولت بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در این دیدار با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند، اظهار داشت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی، فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد .

بهزاد هرمزی ادامه داد: عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است و به همین علت ما به عنوان خادمان مردم، خود را موظف به حضور برای عرض تبریک روز مادر و طلب دعای خیر می دانیم.
وی شهدا را شمع محفل پرفروغ انقلاب دانست و اظهار داشت: شهدا دانش آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند.

در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، اضافه کرد: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان یک شرکت می باشد

      نظرات