در مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت برق منطقه ای سمنان عنوان شد : محوری ترین نقش زنان در جامعه تحکیم بنیان خانواده است

در مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت برق منطقه ای سمنان عنوان شد :

محوری ترین نقش زنان در جامعه تحکیم بنیان خانواده است

به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت روز زن وبزرگداشت مقام مادر ، مراسم جشنی با حضور معاونین و کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان در سالن اجتماعات این شرکت برگزار گردید.

در این مراسم دکتر سحر محرابی ، مشاور خانواده با تاکید براهمیت آموزش مهارت‌های ارتباطی زوجین و تاثیر آن در کاهش مشکلات، اظهار داشت : زوجین برای مستحکم‌تر شدن پیوندشان نیاز به آموزش مهارت‌های زندگی دارند و زمانی که بیاموزند، چگونه می‌توانند با یکدیگر ارتباط موثر داشته باشند، تعارضاتشان را با درک متقابل و عدم پیشگویی و ذهن‌خوانی کم می‌کنند .

وی محوری ترین نقش زنان در جامعه را تحکیم بنیان خانواده دانست و افزود :ایفا نکردن این نقش در خانواده ،بنیان خانواده را سست و پایه و اساس این نهاد اجتماعی را با مشکل مواجهه خواهد کرد .

دکتر محرابی ، نگرش منفی افراد در زندگی زناشویی را از مهم‌ترین عوامل در ارتباط غیرموثر و ناکارآمد برشمرد و گفت : اگر فردی نسبت به موضوعی نگرش منفی داشته باشد، حتی مهارت‌های ارتباطی نمی‌تواند به وی کمک کند تا ارتباط خوبی را با همسرش داشته باشد .

دکتر محرابی با اشاره به عواملی که در قطع ارتباط زوجین موثر است ، بیان داشت : جهت استحکام بنیان خانواده باید زن و شوهر نکات طلایی ای چون شیوه های همدلی ،قدر شناسی و سپاس گزاری ،رازداری را فرا گرفته و در زندگی زناشویی به کار گیرند.

در ادامه مراسم جشن ، یکی از مداحان به مولودی خوانی و مدیحه سرایی در وصف حضرت زهرا (س) پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای سمنان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان

    شرکت برق منطقه ای سمنان یک شرکت در شهر سمنان می باشد

      نظرات