خرید سهام شرکت‌های سازمان نوسازی توسط بانک شهر

خرید سهام شرکت‌های سازمان نوسازی توسط بانک شهر

www.BanaNews.irمدیرکل امور مجامع و شرکت‌های شهرداری تهران از تعیین تکلیف شرکت‌های زیر مجموعه سازمان فرهنگی هنری با توافق هیات مدیره این سازمان تا پایان خرداد خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید اقدامیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر این که تنها شرکت‌های باقی مانده در جریان ساماندهی شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران، مربوط به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است، اظهار کرد: شورای شهر تهران، آخرین پیشنهاد به درخواست شهردار تهران مبنی بر ادغام نشدن شرکت «پیام همشهری» در هفته گذشته را رد کرد و در حال حاضر در مورد شرکت‌های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز بر جدا شدن این شرکت‌ها تاکید دارد.

وی یادآور شد: قطعا تا پایان خردادماه نیز تکلیف شرکت‌های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری نیز با توافق هیات مدیره این سازمان روشن خواهد شد.

سهام شرکت‌های زیرمجموعه سازمان نوسازی را بانک شهر خریداری کرده است

وی همچنین با بیان این که میزان سهام شهرداری تهران در شرکت‌های زیرمجموعه سازمان نوسازی ۲۰ درصد بوده و این میزان نیز پس از اعتراض شورای شهر به بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: بانک شهر به عنوان بخش خصوصی، امکان خریداری این سهام را داشته و هیچ منعی برای این مجموعه در خریداری سهام وجود ندارد.

اقدامیان گفت: در عین حال شهرداری تهران تلاش کرده است تا با رفع موانع فعالیت سازمان نوسازی، نظر شورای شهر را در مورد ادامه فعالیت این شرکت‌ها تامین کند.

 

 

    نظرات