جمالی نژاد با پدر شهیدان دهنوی در مشهد دیدار کرد

جمالی نژاد با پدر شهیدان دهنوی در مشهد دیدار کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جریان سفر به مشهد و بازدید از طرح نوسازی و به سازی بافت اطراف حرم مطهر رضوی عصر جمعه دهم اسفند با پدر شهیدان سرافراز دهنوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، حاج رجبعلی دهنوی پدر گرانقدر سه شهید علی اکبر، حمید رضا و حسین دهنوی برای آشنایی بیشتر مردم با سیره شهدا موزه برادران شهید دهنوی را راه اندازی نموده است.

شهید علی اکبر دهنوی در ۹ دی ماه ۱۳۵۷ و یک روز پیش از واقعه دهم دی ماه در خیابان بهار مشهد و در تظاهرات بر علیه رژیم طاغوت به شهادت رسید، همچنین حمیدرضا دهنوی در ۳ تیر ماه ۱۳۶۲ در منطقه مهران و در عملیات والفجر ۳ بر اثر اصابت گلوله دشمن وحسین دهنوی در ۲۹ اسفند ۱۳۶۶ در منطقه مائوت عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل شدند .

جمالی نژاد در این دیدار با تجلیل از فداکاری های شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آنان، اظهارکرد: تربیت و ایمان خانواده ها در ارتقای ایمان و انگیزه شهدا برای فداکاری و ایثارگری در راه خدا بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است .

وی، ایثار و فداکاری والدین شهدا را ستودنی دانست و خطاب به پدر این شهیدان والامقام گفت: قطعاً در پیشگاه خدای متعال از پاداش و اجر والایی برخوردار خواهید بود .

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره و رشادتهای شهیدان سرافراز دهنوی، اظهار کرد: همه ما مسوولان باید ایثار و فداکاری شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و راه آنها را با خدمت صادقانه و تلاش مجدانه برای آبادانی کشور و پاسخ به انتظارات مردم، ادامه دهیم.

تصاویر مرتبط

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات